Olen pyörätuolissa ja kiinnostunut entisen NL:n alueelle itsenäistyn. maista. Halpoja ja turv. Sisko, tytär ja mies saattajiksi.

Saan sähköpyörätuolin ainakin Finnairilla kuljetettua maksutta, jos hotelli on esim. n. 2 km:n säteellä lentoasemasta, jaksan mennä ja virta riittää. Muut ja matkatavat voi liikkua esim taksilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 28.06.2008 - 23:55

Niistä maista (ent. neukku) jooissa itse olen käynyt, tulee ehkä parhaana mieleen Liettua. Vilnan lentokenttä on kyllä noin 20 km kaupungista, mutta muistelen nähneeni invataksin käydessäni viimeksi (kannattaa tarkistaa), joten siirtyminen kaupunkiin onnistuu varmasti ihan mukavasti.
Vilnassa on ihan turvallisen tuntuista ja jalkakäytävät kaupunkialueella on ihan kohtuullisessa kunnossa, joten pääsisit aika mukavasti liikkumaan. Vanhan kaupungin aluetta on kunnostettu aika laajalta alueelta ja arvioni mukaan pääsisit sielläkin liikkumaan melko esteettä.
Toivottavasti sinulle löytyy mieluinen lomakohde.