Mitä aloittaisin tekemään puusta huomenna koulussa? Olen amiksessa puu-alalla eikä mitään hajua mitä tekisin... ideoita tänne :D

Lisätty: 20.08.2009 - 17:03

kiitos ehdotuksista :)

Avainsanat: puuseppä amis koulu boring tylsää tekeminen tekisin puu puu-ala kysymys moi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 00:24

Tee jotain hyödyllistä, vaikka tuoli.
Kokemuksen perusteella arvaan, että nyt aloittamasi työsi tulee kulkemaan matkassasi kymmeniä vuosia. Ei siis kannata aliarvioida hommaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 23:16

Pihakalusteita esimerkiksi, tai keinutuoli, pöytä ja tuolit, lipasto. Onhan noita vaikka kuinka paljon tavaroita joissa puu raaka-aineena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 23:35

Joo minulla on hyvä idea PIRUNNYRKKI fi.wikipedia.org/wiki/Pirunnyrkki
Lisä ohjeita netissä

Näytää helpolta mutta satoja erinlaisia tehdä ja ratkaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:26

Suosittelen kehtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:15

Joo jos itselläni olis vielä mahdollisuuksia rakentaa jotain ilmaiseksi niin rakentaisin jotain yleishyödyllistä, esim. jotain sisutukseen liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:02

Linnunpönttö :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 02:23

Naulakko on myös yleishyödyllinen.
En nimittäin ainakaan minä löytänyt kaupasta just sopivaa kaipaamaani naulakkoa, joten minäkin joudun ehkä lähiaikoina nikkaroimaan sellasen. Omaa tyyliäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:26

tee keinutuoli, meillä on mieheni tekemä hieno keunutuoli ja se kulkee aina mukanamme asumme sitten missä vain...ikuinen muisto kouluajoilta on tämä keinu ....ei kylläkään ammattikoulussa ole sitä tehnyt...mutta selkeesti on hännessä ainesta puusepäksikin, kun tuota luomusta katson...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:40

TV taso johon saa kaikki pelikoneille
ja digibokseille omat loossit sekä dvd soittimille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:01

Pieni yö-pöytä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:34

Tee pieni lipasto, sellaiselle sinulla on aina käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:32

Tee minulle uusi lepotuoli puusta ulkokäyttöön. Sellainen, jossa olisi säädettävä niskatuki, ja saisi olla vähän kaarevaksi muotoiltu, niin että jalatkin olisivat mukavasti. Sellaista olen pyytänyt joskus pojaltani, mutta ei ole ainakaan vielä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:34

Linnunpönttö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 13:25

Kukka laudan tai alustan missä pidetään isoja kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:11

naulakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:27

puulakko