mitä minun pitäisi tehdä kun olen nyt 14v tyttö ja mä alon seurustella 12v pojan kanssa...

minun äiti ja hänen isä varmaan menee naimisiin. niin mitä minun pitää tehdä kun en halua että ne saa tietää että me seurustellaan ja mä suorastaan rakastan tätä kyseistä poikaa!!!! APUA MITÄ TEEN?????????

Lisätty: 12.08.2009 - 22:24

he asuvat espoossa ja me asutaan seinäjoella ja me nähdään todella harvoin..
Minä välillä toivon että vanhemmat eroaisi nii lähtis koko sotku mukana!!!!

Lisätty: 14.08.2009 - 07:36

meidän kyllä varmaan pitäisi kertoa vanhemmille, mutta me ei kerrota edes kavereille!!!!!!!!!!
ettei vanhemmat saa tietää. vanhemmat ei tiedä että me tykätään toisistamme. vaikka me suudelllaan melkein jatkuvasti kotona, hänellä on 2 pikku sisarusta ja mulla in yksi pikkuveli joka on 12v se näki kun me pussailtiin muttei ole puhunut varmaan asiasta kellekkään....

Lisätty: 18.08.2009 - 18:22

APUA AUTTAKAA NYT OLEN PULASSA

Avainsanat: seurustelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 22:42

sabotoikaa vanhempienne suhdetta jotta he eroaisivat....vitsi vitsi, huono sellanen..! :)

Kysyjän kommentti

koska niin ajattelen tehdä. hyvä idea!!! kiitos!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 22:28

aivan kihisevän ihana tunne varmaan! se hän on normaalia ihastua ja rakastua. ja vielä monta kertaa ehdit ennen aikuistumista kokea sen tunteen. tekstarit, emailit ja skype kehiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:28

no jos nyt kuitenkin katselette vain hiukan aikaa ... noin niinkuin kamuina .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:30

Hyvä,että on etäisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:50

www.youtube.com/watch?v=JBfItJAFUQU
Kaivelin tämän pätkän toiseen kyssäriin, mutta paremmin se sopii tähän!
Tämä juttu ei päättynyt hyvin, joten koittakaa oppia siitä jotain, että ette tee mitään hätiköityä.
Nauttikaa elämästä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:04

No eihän tuo nyt paha ikäero ole. :)
ei hätiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 07:07

Taas näitä alkaa tulemaan.
Totta vai tarua - sen voi jokainen mielessään päätellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 08:45

"Rakastuminen" tuossa iässä on varmasti ihanaa, mutta paljon on elämää vielä edessä. Älä ota vielä pieneen päähäsi paineita noilla rakkausjutuilla. Niitä ehtii tulemaan ja menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:15

kannattaisi kertoa vanhemmille kuitenkin....