Oletko ollut mukana politiikassa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 00:33

Kyllä.Edelleen.

Kysyjän kommentti

On se hyvä, että joku vielä jaksaa olla mukana. Itse jätin kunnallispolitiikan yhteen kauteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 21:13

En ole. Politiikka ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 21:13

Kuuntelen joskus sujuvasti, mutta missään nimessä en sekaantuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:14

en itse, mutta seurannut sitä läheltä, kun isäni oli tausta työssä ja aina kotona siitä kuulin, olen ihan puoluuten ....jotta ääneni annan hyvälle tyypille ...siihen mihin uskon, jotta hän myöskin pitää puoliani...en ole puolue uskollinen vaan kannatan aina ihmistä... ihmisenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:16

En ole itse ollut, mutta sukulaisiani on edelleenkin vallan kahvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:18

Isäni oli vahva poliitikko. Hänen jälkeensä minuakin pyydettiin jatkamaan ns.hänen jalanjälkiään. Olin saanut tarpeekseni siitä ajasta, jolloin olin pieni lapsi ja nuori, kun meillä oli politiikka päivän puheenaiheena aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:27

Yksselitteisesti; en ole enkä mene, se ei vaan natsaa, menny sellaseks keplotteluks koko homma, ja vähempi määräkin riittäis näin pienes maas heittii (tää ny tällänen ylimääränen mainoskatko tähän)..

Lähteet:
omat tuntemuksein ennen ja nyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:04

En ole.Ei kauheasti tuo politiikka kiinnosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:25

En ole,mutta seuraan tiiviisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:47

Ei ole minunkaan juttuni. Kierrän kaukaa sellaiset tilaisuudet. Ainoastaan vaalien aikaan seuraan jonkin verran ehdokkaita ja äänestyksen jälkeen vaalilähetystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 23:03

Niitä paskan jauhajia on riittävästi ilman minuakin. Yöllä vielä ryyppävät tyhmien rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:00

Äänestän joka vaaleissa, muuten en osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:09

Jumppis sen jo edellä kertoikin. En ole ollut mukana, mutta valitettavasti parikymmentä vuotta sitä vierestä seurannut ja todennut....ei ole minua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:21

En ole, eikä nykypäivänä politiikka ole edes arvossaan. voisin melkeen väittää et elämä olis ihan samalaista ilman politiikkaa..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:05

En onnekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 07:00

En edes työpaikalla vaikka muutamaan otteeseen on ollut lähellä. Pari kaveria on kaupuninvaltuutettuja mitä heiltä kuulee vaikuttamiseen pääsemisestä riittää. Hyvätkin ideat kyllä torpeedoidaan pohjaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:18

en , enkä koskaan tule olemaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:36

kyllä, olin täysi-ikäiseksi tultuani kuntavaaliehdokas, menin läpi. Nykyään toimin taustajoukoissa.