Onko teillä ilma ollut aivan kamala,ainankin täällä Lappeenrannassa on tullut vettä melkein kokopäivän?

Avainsanat: ilma kamala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 20:01

Täällä Pohjois-savossa aamupäivä oli vielä aurinkoinen ja lämmintäkin +20.
Vesisade alkoi iltapäivällä n.klo 14 ja jatkuu edelleen. Pohjoisesta käy kylmä tuuli.
Nyt voi sanoa, että tässä päivässä on syksyn tuntua.

Kysyjän kommentti

Onneksi tänään oli poutaa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 19:39

Aamun ja päivällä on vettä satanut täällä, aurinko paistaa mutta kylmä tuuli on nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:39

ei ole. aaamulla sato ja sit ihan hetken päivällä.. tuulee vaann

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:55

aamulla sataoi , taukoa ja iltäpäivällä tuli vettä , nyt paistaa aurinkokin..n.20 + tai 19 oikeastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:14

Itäsuomessa alkoi satamaan kello 14 ja sataa edelleen. Täällä on jo totuttu siihen, ei ole kovin montaa sateetonta päivää ollut tänä kesänä. Lämmintä aamua ja joskus jopa päivää seuraa oikeastaan aina rankkasade jo samana iltana. Kai se on pikkuhiljaa palattava pääkaupunkiseudulle, varsinkin jos haluaa nähdä aurinkoa enemmän kuin maksimissaan kolme tuntia päivässä.
Kävin jokin aika sitten heittämässä frisbeegolfia kierroksen LPR:ssa ja silloin oli sopivan pilvistä jotta radalla ei makoillut auringonpalvojia, pikisaari oli kaupunginosa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:20

Ihanat sisäkelit ! Eipä tarvinnut tehdä ulkotöitä, mutta enpäsaanut aikaiseksi mitään sisälläkään. Kyllä tällaisiakin päiviä tarvitaan. Huomenne yritän pitää Napsun kiinni, että saan tehtyä kaikki tekemättömät kotyityöt. Katsotaan, onnistunko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:33

Sisällä on pitäny olla, mutta onkin saanut hyvin lukea oppikirjoja ja kekittyä opiskeluun!!!!!!
hyvä niinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:38

Niin kuin Matilda tuolla edellä sanoo kostea on keli Pohjois-Savossa ja sataa edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:54

Outokummussa alkoi satamaan siinä kolmen hujakoilla ja on siitä asti satanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:59

Keski-Suomessa on satanut aamupäivästä alkaen. Nyt näyttää sää hiukan selkenevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:26

Pohjoisessa satanut jo kolmatta päivää... Välillä tosi rajusti, välillä hiukan tihuuttaen, mutta satanut on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:32

Melkein koko päivän on satanut, ja kylmäkin on. Tuulikin oikein navakasti välillä. Sisällä tarkenee, joten mitä tässä valitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:36

Ihana päivä takana ja uutta pukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:07

vettä on joo satanut, hyh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 02:37

Raahessa sataa edelleen. En tiedä miten kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:21

Tänään torstaina tulee täällä vettä taivaan täydeltä.