Kasvaako pihallanne rusokuusama ? Tiesittekö, että sen siemenet ovat myrkyllisiä ?

Hakkasin sen yli kaksikymmentä vuotta sitten matalaksi, kun pienin lapseni oli ilmeisesti pistänyt suuhunsa yhden marjan. Nyt se on taas valtava pensas. Taidan taas antaa hakata, jos noita pieniä tulee vierailulle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:41

Minulla on sellainen ollut jo 15 vuotta, olen pikkuihmisille sanonut että mamman pihalta ei saa mitään repiä eikä mitään marjoja suuhun laittaa, minulla on lumimarjaa myös ja myrkyllisiä muitakin kasveja, minä kyllä itse olen ulkona heidän kanssaan , ja vahdin kun ei sitä koskaan tiedä mitä lapsen päähän pälkähtää ja voi muisti heiltäkin pettää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:37

ei onnekis ole myrkkymarjoja tällä metsäisellä tontilla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:03

Ei kasva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:09

Eipä kasva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:02

Ei kasva meillä - enään!