milloin olit viimeksi niin vihainen , et voimasanat eivät riitäneet ja pelkäsit et verisuonikatkeaa päästäsi...?

minä just eilen, kun piti lähteä asioita toimittamaan keskustaan ja auto ei inahtanutkaan.. arvasin , et isäntä taas jotain hakenut autosta ja jättänyt kattovalonpäälle , siellä se oli tyhjentänyt akun.. ja jo toinen kerta pienen ajan kuluessa .. krr ... murr ja muut uhot...niin ja akku ei ole edes vanhakaan..
älkää välittäkö tuost kategoriast se voi olla mikä vain..

Avainsanat: auton akku tyhjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 08:50

Parisen viikkoa sitten kun pojan pyörä varastettiin omasta pihasta...

Kysyjän kommentti

kyllä noi varkaat pitäis kaikki laittaa kaltereitten taakse.. kovemmat tuomiot tuollaisillekkin pitäis olla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 16:36

En ilmeisesti ole koskaan niin vihainen, minulla ei vain pääse viha pintaan, huono ominaisuushan sekin on, pitäisi päästää paineet ulos. Kaksikymmentä vuotta sitten jouluaatonaattona piti lähteä täältä maalta kotitien päästä hakemaan kaupasta vielä jotain tähdellistä. Oli kiire ja kauppa sulkeutuisi aivan pian. Matkalla kauppaan autoni juuttui tuiskunietokseen, enkä enää kävellenkään siihen kauppaan ehtinyt. Silloin päätin suutuksissani maaseudun ankeuteen, että tänne en jää enää seuraavaksi vuodeksi. Päätökseni piti, nyt olen vasta muuttanut takaisin, mutta en asu enää talvia täällä lumen ja tuiskun keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:36

Minä tänä kesänä 2 kertaa olen niin suuttunut että katsoin onko kirves hyvässä terässä, ne vorot jotka minun pihallani kävivät saisivat siitä kun sanat ei riitä kertomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:40

Aika nopeasti on purkanut autosi akun tuo kattovalo. Onko akkusi minkä ikäinen ja lataus ja laturi aivan kunnossa. Kesäaikana ei pitäisi ihan helposti pieni tehoisen polttimon tyhjentää akua. Minua on aika vaikea saada suuttumaan, mutta sitten kun suutun, leppymisestä ei ole toivoakaan, ainakaan ennen seuraavaa vuotta. Silloin eivät myöskään verisuoneni päässä tiedä sitä ja voi tapahtua aivan mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:49

Kun puolitoista kuukautta kiersin palloa niin autoni kattovalo oli tummunut sinä aikana. Muistin sitten vasta että hain aurinkolasit taskuuni pimeässä autotallissa olevasta autosta.
Olin hyvilläni ettei vorokaan olisi ollut autostani kiinnostunut. Otin akusta johdon irti ja akkulaturi käyttöön, Parin tunnin kuluttua hörähti niin iloisesti, loput latautuikin sitten 100km matkalla. Nääs auton laturi on paljon tehokkaampi kuin nuo 6A ta lykkäävät. Akkukin tulisi välillä tyhjentää tyhjäksi ja ladata täyteen niin pysyisi nuorena pitkään.
Ei yhtään pää pullistellut silloinkaan ja en voinut avotemäntää syyttää kun hällä ei ole korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:36

mikään ei avaa sanaista arkkua yhtä herkästi kuin kivi kölin alla, ei ole kovinkaan pitkää aikaa edellisestä kerrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:42

En jaksa nykyisin suuttua enää mistään ihan totaalisen kunnolla. Kaikissa asioissa olen onnistunut säästämään malttini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:37

Kolme viikkoa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:46

Voimasanat on tähän asti riittäneet. Osaan niitä melkoisen litanian kun on "tarve" =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:08

En varmaan noin vihainen koskaan, jos itsellä on huono päivä turha sitä pahaamieltä on toisiin tartuttaa. Poljen mieluummin vaikka 50 km lenkin, siinä ehtii rauhoittumaan ja miettimään niitä elämän plus-merkkisiä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:49

Kun viime jouluna sain tietää että minua kohtaan on eräs lähellä oleva ihminen vilpillinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:18

Olen aika rauhallinen luonne, en muista edes ,milloin olisin noin vihainen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:48

Jos oikein vihainen olen, itken...Voimasanoja käytän harvoin. Koska itken vihoissani, minun paha oloni purkautuu ulos siten ja verisuoneni eivät pullistu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:44

Miksi suuttua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:11

viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 03:05

Olen ollut useinkin. Ja vieläkin vihaisempi. Lähes valmis tappamaan itteni, kun tilanteisiin ei tule muutoksia. Vastoinkäymisesi kuulostaa, anteeksi vain, naurettavan pieneltä siihen, mitä jotkut muut (kuten minäkin) olen saanut kokea.

Auton akun saa kuka hyvänsä ladattua. On isompiakin ongelmia.