Fillari on oiva peli,harm.en laittanut trippimittaria,mutta +tunti ja toimitin monta monta asiaa,ratikalla olis mennyt 3h,filla-

roivatko napsut paljon,asioita hoitelemassa?Tosiaan 3h vaihtoineen olisi mennyt ratikalla!!

Avainsanat: asiointimatkat fillarilla nopea ja kätevä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 06:33

Näinhän se on, todistettavasti nopein kulkuneuvo kaupunkialueella alle 7 km matkoilla. Itse huomasin pari vuottta sitten Helsingissä pyöräillessäni että linja-auto pysyi kaukana takana koko ajan...

Kysyjän kommentti

Jeps,kaikki positiiviset puolet fillaroinnissa,halpaa,helppoa ja hyväntuulista hommaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:04

Viimeksi taisin ajaa fillarilla terassille.
Siitä on jo monta vuotta. Täällä maalla oma auto on näppärä asioiden toimittamiseen. Parkkipaikkoja on ja ostokset kulkevat helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:10

tuolla isossa kaupungissa asuessani , kuljin paljon fillarilla , oli tosiaan nopeampaa, kuin vaihdella pusseja ja pääsi kätevästi oikoteitä ja oli paljon kivoja pyöräteitä, kuten aurajoenrantatie aivan kiva paikka ajella päästä päähän...täällä maalla keskellä ei mitään tulee hypättyä herkemmin auton rattiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:11

Minä tykkään kovasti pyöräillä.
Esim. tuonne kaupungin keskustaan jos on asiaa lähden ennemmin pyörällä.Ei ole parkkeerausprobleemia sen isommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:13

Fillari on kyllä näppärä mutta nyt harmittaa, kun aamulla pyöräilin töihin ja iltapäivällä joudun luultavasti polkemaan kaatosateessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:34

Ei niin kauheasti nykyään (noita asiointireissuja) mutta kumminkin jonkun verran,

kokemusta kyllä on vaikka muille jakaa, ensimmäinen verokirjallinen työpaikkani nimittäin oli Kansanvalistusseuran kirjeopiston polkupyörälähettinä (konttori Museokadulla) ja sinä kesänä tuli poljettua pääosa Hesan kaduista ees sun taas ja moneen kertaan ja kaikki oikaisumahdollisuudet tuttuakin tutuimmiksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:58

Alle kolmekymppisenä asuin Helsingin keskustassa, ensin Vallilassa ja sitten Kalevankadulla. Silloin ajoin paljon polkupyörällä. Kalevankadulta Taka-Töölööseen keskti 15 minuuttia, halvemmaksi ja nopeammaksi kuin ajaa trolle-bussilla. Kouluaikoinani asuessani kuljin usein matkan pyörällä, sai tarpeellista liikuntaa ja oli ilmaista. Mihin onkaan tuo nuoruuden energia kadonnut ? Miten tässä tapauksessa toimii tuo energian häviämättömyyden sääntö ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:44

Olen ihan viime viikkoina alkanut pyöräillä. Tosi mukavaa homma, ainakin kun on mukava ilma, eikä mikään hoppu minnekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:57

Hyvin vähän pyöräilen, kun nää matkat on niin lyhyitä joka paikkaan missä tarvitsee käydä. Jalkapatikassa useimmiten, mutta aikaahan minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:18

aika paljon kun satun maissa olemaan

Helsingissä se voi tehdä lainapyörälläkin

rajavartija.blogspot.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:16

Mie kävelen vaan nykyään hyvin pitkiä matkoja.