Miksi olet täällä ??????

Huomaan että iäkäämällä porukalla on aikaa aamuisinkin
Minä olen täällä kun tuolla perkeleen pyörätuolilla ei pääse kovin kauas tietokoneesta.
KIITOS ETTÄ OLETTE KANSSANI !
www.youtube.com/watch?v=QgxXOwhLFwI

Lisätty: 12.08.2009 - 11:47

Ida lle terveisiä ja kaikille tässä iidan linkki.

www.youtube.com/watch?v=g_2c...ynext_from

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 11:43

olen mielälleni täällä kanssasi , ja muidenkin ihanien napsulaisten kanssa, myöskin ajankuluksi täällä olen hyvinkin pitkälti, myöskin siksi , kun olen niin koukussa tänne , et ei täältä malta poiskaan olla , kuin ne pakolliset menot...ja poissa olot :)

Lisätty: 12.08.2009 - 11:45

kiitos oli ihana biisi sinulla ... ihan herkistyin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 11:41

Se on pelkkä vahinko, jolloin tänne eksyin. Googlen vika koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:08

Välillä käyn aina vilkaisemassa, että mitä tänne kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:10

Eksyin tänne googlen kautta, ja tänne olen jäänyt. :)

Tykkään vastailla ihmisten kysymyksiin. ^-^

Koitas jaksaa siellä Lettupino! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:18

Minä pelien vuoksi tänne tulin ja olen jäänyt myös, ajan kuluketta tämä minulle on kun tuota aikaa minulla on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:37

Äkkilähtöjä etsiessäni osuin tänne vahingossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:50

Sattuman sanelema juttu,googlasin ja tässä ollaan ja toisinaan taas ei!
Mukavaa,kun sinäkin eksyit tänne laittelemaan mukavia melodioita ja kiperiä kysymyksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:01

Yksi Petri suositteli mulle näitä sivuja alkukesästä terassilla ja ensimmäinen kysymykseni koskikin tätä Petriä (jota en löytänyt)... siitä pitäen olen kuitenkin täällä välillä enemmän ja välillä vähemmän ottanut kontaktia. Olen muuten jo sadan aktiivisimman joukossa, yes ;-)
Mukavaa porukkaa täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:04

Aikoinaan googletin jotain matkaani liittyen ja eksyin näille sivuille.Tämä on mukavaa ajanvietettä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:17

Kiitos sinulle ihanasta musiikista ja söpöistä koiranpennuista. Itse olen jossakin vaiheessa hakenut jotakin matkajuttua ja ohjauduin näille Napsun sivuille. Aluksi vain joskus silloin tällöin , nykyisin täytyy joka päivä katsastaa mitä tänne kuuluu.. Sinulle Lettupino aurinkoisia päiviä ja lisää hyviä kysymyksiä toivon !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:19

Äsken imuroin sit päätin istahtaa tähän koneelle katsomaan mitä toiset täällä kyselee. Täällä näyttää olevan aika hauskaa nytkin kuin muulloinkin on.Älä maseennu nyt sen pyörätuolisi kanssa. mistään ei voi kukaan tietää milloin itsekkin joutuu samaan kuin sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:15

kun tuossa joku aika sitten siirryin todellisiin pätkätöihin (monta pätkää päivässä) niin noita luppohetkiä tulee milloin sattuu ja silloinpa tullee aika usein visiteerattua täälläkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:34

googlettamalla jotakin näin googlen sivuil sellasen et etkö löydä vastausta, kysy napsusta..sieltäpä sitten tänne pyrähdin.
täällä on kiva vastailla ja kysellä ja miksen olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:36

Minä eksyin matkasivujen kautta, ja koska olin jo saanut tarpeekseni Suomi24-sivuston törkypohjaisesta kirjottelusta, niin oli ilo siirtyä tänne hieman rauhallisempaan keskustelupalstaan. On tämä vain imaissut minut kokonaan, mutta eläkeläisenä on aikaa tähänkin. Olen itsekseni ajatellut, että tämä on myös jonkinlaista terapiaa, kirjoitusterapiaa, kun pistää 'paperille' ajatuksiaan, ja tietää, että joku toinen ne vielä lukee. Sitten täällä saa myös kommentteja ajatuksistaan ja tekemisistään. Lisäksi voi myös saada henkilökohtaisia kirjoituskumppaneita, mikäli haluaa ja jaksaa . Kaikinpuolin miellyttävä tapa tärvätä aikaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:52

Nyt olen ihan sattumalta, Vapun jälkeen ei ole ollut paljoakaan aikaa napsutella tällä palstalla, pitänyt kirmailla tuolla luonnon helmassa, mutta eiköhän se 'routa sitten taas aja porsaan kotia'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:48

Ihan vain ajankuluksi ja minäkin sattumalta. En enää muista mitä googletin, kun tänne eksyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:32

Kummitytön suosituksesta tulin, näin ja voitin. Täällä kuluu aika tosi hyvin, ja kun kaikki on niin mukavia, niin miksen olisi täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:34

sen takia kun tykkään olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:35

Kun tänne vajaa viisi kuukautta sitten eksyin, en kertakaikkisesti osaa enää pois. Enkä halua. Mukavia ihmisiä kaikki tyynni.

Lisätty: 12.08.2009 - 20:36

Anteeksi meinasi kiitokset terveisistä unohtua. Kappalekin on hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:19

Njaa, löysin ainakin itseni tänne kun matkakohteesta muistaakseni halusin jotain kuvia löytää, sitten huomasin miten mukava paikka tämä onkaan,..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:44

Syksyllä vuosi sitten etsin valuuttalaskuria ja sellainen löytyi - täältä.