Miksei autot voi olla yhä luotettavia/kestäviä kuin esim. jääkaappi??

kunhan haluan mielipiteitä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 01:01

Lakkaa miettimästä ja kuuntele!
www.youtube.com/watch?v=jmjRvdV_R4o
Varoitus: Jos olet alle 15v. niin älä kuuntele. (Sisältää karkeaa kielenkäyttöä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 00:14

Miten niin? Miun vanha diisukka on kestänyt kauemmin kuin ykskään jääkaappini.

Lisätty: 12.08.2009 - 00:16

Oiskohan syynä se menovesi? Tankkaan aina tarvittaessa, mutta lukuisat sähkökatkokset alueellamme olettaisin rasittavan jääkaappin ja pakastiemme moottoreita. En tiiä, oon akka vainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:13

Tarkoitat tietenkin mistä sais yhtä kestävän jääkaapin, kuin mitä kylmäpakasteenkuljetusauto on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:34

Eihän kukaan ostaisi uusia jos ne kestäis ikuisesti. Suunniteltu toimimaan vähän yli takuuajan niin sit alkaa rahaa palamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 03:20

Riippuu käytöstä autonikä!
Älyttömiä ei mikään kestä: www.youtube.com/watch?v=twqat-2AV6Y

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:50

jääkaappime on uudempi , kuin autoni ja viimekeväänä oli siihenkin jo korjaaja tilattava, jotta vikkaa, vikkaa on niissäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 10:21

Niin sanoppas se miksi kulutustavara kuluu ja hajoaa. Autosi joutuu kokemaan kovempia kuin jääkaappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:05

Jääkaappi ei tosiaankaan kovin usein petä. Ehkä se tietää joutuvansa hajottamoon heti, jos alkaa kenkkuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:21

Minulla on neljä vuotta vanha jääkaappi, josta ensin hajosi yksi muovi-lasihylly, sitten tuli koko ovi syliin ja nyt on toinenkin hylly hajoamassa. Joten jääkaapit ne vasta lyhytikäisiä ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:24

Jöö, sanoppa muuta. Toki riippuu autostakin ja jääkaapista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 03:33

Koska jääkaappi asuu sisällä ja auto ulkona.