Käytätkö alholia / tupakoitko ja merkki ?

Minä kerran pari viikossa Karhu kovaa kaljaa Alkosta.
Tupakoin menhol sätkää 30-40 kpl päivä
www.youtube.com/watch?v=J5_QV7u8GiM

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:27

En polta.
Ruokajuomana käytän joskus viiniä ja saunan taihikisen urakan päälle keppana, pari tekee terää.
Kahvi ja konjakkikaan ei ole poissuljettu. Eikä mikään muukaan herkuttelun nimissä tapahtuva siemailu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 21:31

Nuo molemmat paheet on valitettavasti tullut opittua elämän varrella. Olut ja siideri maistuu ja silloin tällöin viiniä. Tupakoima olin 8 kk:tta, mutta painoa nousi 18 kg. Aloitin ennen juhannusta uudelleen kiskomaan posket lommolla Pall Mallia ja kiloja lähtenyt nyt viisi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:34

kaikkia paheita ja piristeitä kohtuudella ja kunnon elämän joukkoon sovitellen, merkkejä ei nyt kehtaa ruveta mainostelemaan, mut kaupasta niitä saa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:39

En juo, enkä polta viinaa. Maantieporoa aikoinaan nuorena tuli polteltua ja kaikkea mahdollista alkosta löytyvää maisteltua. Kotitekoiset korpikuusen takaiset ja muurahaispesän lämmössä valmistetut luonnontuottet eivät silloin olleet vieraita. Huumeita en ole koskaan edes kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:40

en tupakoi mutta kohtuudella alko maistuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:45

En polta enkä juo, ei ikä salli enkä muutenkaan.
Kerran maistoin kulauksen lämmennyttä Lidlin olutta ja siihen se sitten jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:53

Kylmä III-Olvi maistuu kesäl varsinkii ja Colt on nää paheet, mut luen ne hyveeks:)

Lähteet:
Hyvä ruoka ja ........ , parempi mieli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:56

Lonkeroa muutama tölkki kk.
Tupakanpolttoa en ole koskaan oppinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:01

Ruoka ja saunaoluet ja serkkupoikien kanssa ilo irti.Olen tupakoinut ,mutta en lopettanut enkä lakossa.Useampi vuosi kin olen viimeeksi röökin vetänyt. En pidä kirjaa noilla asioilla

Lähteet:
Lainaan jonin13 vastausta Iisalmessa pannaan Suomen paras olut nykyisin kin Mallasjuoma on historiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:02

Aikasemmi poltin bonusta ja smarttia (sätkissä sekä askeis),niis ku nous hinnat ni siirryin chesterfieldiin joka on täl hetkel halvin.Alkoholia nautin noin kerran kuus,tavallista lonkeroa.Joskus harvois tapauksis menee olut puolelt kahu ja koff.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 22:04

Keppanaolutta silloin tällöin juon, en mitään muuta alkoholipitoista. Poltan n. 10 tupakkaa päivässä, ja nimi on punavalk.LM. Yritän päästä tuosta tupakasta eroon, mutta en ole päässyt tämän parempaan tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:16

Taas menee tuo saunasiideri Black, pikkutölkki. Iso olisi jo liikaa. Tupakkaa poltin seuran vuoksi viimeksi lauantaina. Saatanpa taas joku päivä polttaa yhden tai kaksi. Mutta aika pahalta se maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:25

Juon ehkäpä kerran viikossa, yleensä carlsbergia tai koffia, poltan vakituisesti noin 10 per päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 00:39

En polta,lopetin kait lähes 15v sitten,ellei lasketa muutamaa pikkusikaria juhlien kunniaksi(joulu&juhannus).Alkoa menee viinin muodossa riippuen kekkereistä,ei anna aihetta seurata,mutta muutaman kerran kuussa ja herkkuruokien seurana.Vahvat ei sovi mun fysiikalle,joten jääpi 1 konjakkiin,calvadokseen tai vanhaan rommiin käyttökerta.Mieli tekis enempi alkoa,mutta mun sairaus ei anna "lupaa".Olutta,siideriä tai lonkeroa ei kulu,koskaan tai no matkoilla on tapana maistaa paikallista olutta tölkillinen;jossain kolkassa,tykkäsin kovasti japanialaisesta oluesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 07:56

En oo koskaan tupakoinut, enkä enää opettele.
Saunan jälkeen olvi maistuu ja joskus täytyy matokuuri ottaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:04

En polta tupakkia. En sylje lasiin elikkä maistuu tarjonnan mukaan viini, siideri, lonkero ja yksi olutkin saunassa. Kirkkaita en niinkään juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:07

en ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:25

tupakit pois ja piipuit ovat olleet piilossa jo 01 asti , mutta konjakkia menee lääkkeeksi 1 x viikossa tai jos lentsus niin useamminkin iltasella viikossa , mutta vain lääkemitallinen , kahvinkanssa juhlissa kyllä konjakki menee isompilasillinenkin.. , valkkarista ja kuoharista pidän ja saatan ottaa 1-2 olviakin saunassa ....näitä vaihtelevalla menestyksellä..välillä lasi kaks viiniä ...seurassa sitten jopa pullokin.. fiilisten mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:27

ei maistu kaljat viinoista puhumattakaan, en ole noin vuoteen oikeestaan juonu. tupakki säännöllistä ja olikos toi gold bonusta eli sätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:12

En polta tupakkaa ollenkaan. Ja alkoholia juon aikas harvoin, enkä silloinkaan humala hakuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:38

Sauna kaljat tai lonkerot kaksi kertaa viikossa. Joskus viikon loppuna kuppeja tehdään. en tupakoi. Inhoan pelkkää savuakin. SIIS EI KIITOS TUPAKKAA MINULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:01

Tupakan kiskomisen olen lopettanut vuonna -90. Sen jälkeen polttanut ehkä 1-2 tupakkaa vuodessa, viime vuonna en yhtään enkä vielä tänäkään vuonna. Ananas -siideristä tykkään samoin Sandelsista saunan päälle ehkä pari kertaa viikossa ja joskus konjakkipaukut on kiva ottaa. siinäpä ne