Onko sinun helppo ajaa muidenkin autoja ? Entä pakettiautoa tai maasturia ?Osaisitko ajaa Lontoossa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 14:16

ABEC-kortti löytyy oikein ajettuna, eikä lahjana, kuten tuon "pikku e:n " jokin aika sitten sai.
Kuormuri kyllä istuu hanskaan tarvittaessa ja Englannin liikenne on tuttua. Omalla autolla olen siellä liikkunut, en tosin Lontoossa, mutta en epäröisi sinnekään mennä.
Muutaman risteyksen yli kun ajaa, niin on tottunut vasemmanpuoleiseen liikenteeseen. Pakko kun on.

Kysyjän kommentti

Sinä varmaan olisit meistä paras kuski, kun tuonne Lontooseenkin uskaltaisit meitä kuljettaa. Itse en ikinä suostuisi ajamaan siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 11:00

en osaa ajaa , kuin tuota saabbii , en edes ole ikinä ajanut meitin tupa-autoja , jotta korttikin on vain tänne maaseudun rajoille asti.. olen aika arka kuski...kyllä silti kuljen ihan liikenteen mukana , en tukkona.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:01

suomessa kllä pystyn ajamaan autoa kuin autoa.. ehkä en rekkaa ja kuorma-autoa, enkä linjuria. Mutta en ajaisi ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:02

On suhteellisen helppo, työnpuolesta olen ajanut useita erimerkkejä. Vanhemmillani on mazda 2200 pitkä pakettiauto, sillä on tehty useita muuttoja ja boxerillakin on ajettu. Oikeastaan pakettiautoa on henkilöautoa helpompaa ajaa koska kuljettaja on reilusti ylempänä ja näkyväisyys näin ollen parempaa.
Lontoossa (hammersmithin kaupunginosa) olen ajanut kuplavolkkaria sata metriä, sitten riitti. Pää on koko ajan väärään suuntaan ja vasemmalla kädellä pitäisi käyttää niitä hallintalaitteita joita täällä käytetään oikealla, ei helppoa mutta haastavaa. Tosin katsoohan englannissa tietä ylittäessäänkin pari päivää aina väärään suuntaan mutta sitten sen oppii, sama olisi varmaan autonkin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:10

no mulla on ollut kortti melken 1.5v ja oon ajanut jo 8 autoa. Viime viikolla piti hakea puolveljen auto rannalta, sisko vei mut sinne ja lähti saman tien, sanoin vaan, että toivottavasti ei oo automaattivaihteita. No avasin oven ja samantien varashälytin rupesi huutamaan, oli niin noloa. Sit huomasin, et se oli automaattivaihteinen ja kesti 5min keksiä, miten sain penkin eteenpäin. Mutta sain sen tuotua meille loppujen lopuksi :)
osaisin varmaan ajaa pakettiautoa ja maasturiakin, en oo koskaan yrittänyt.
lontoossa voisi aluksi olla ihan hukassa, mut eiköhän siihen tottuisi pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:02

Mulla olis Lontoossa suunnat hakusessa,taito ruostunut kovasti kuljetella eri kaaroja.Vuosia sitten tuli rohkeesti ajeltua Bostonissa ja sieltä New Yorkiin ja sielläkin koettua paikalliset kärritiet,montut ja kuopat,silloin aukes automaattivaihteiston helppous matkalla.Nyt olen ollut ratista erossa hyvän aikaa,ruosteessa mikä ruosteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:19

Kaikenlaiset autot saan liikkeelle,mutta Lontoossa en ajaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:41

Lontoossa en ole eutoilua kokeillut mutta muuten ei ole väliä, onko auto oma vai jonkun muun. Ja myös kuorma-autoilu onnistuu, minulla ABC-kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 12:57

Kaikki lajit tullut kokeiltua. Ha:sta aina maansiirtoautoon (Tatra) asti myös kysymäsi mukaanluettuna. Mutta se ajaisinko niitä muuallakuin kuin kotimaassani, ei taida tulla kuulonkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 12:59

Pakettiautoa kokeilin ajaa maalla, hankalaa oli tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:30

Kunhan saan ajokortin katsotaan sitten miten käy ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:21

Ei ole helppo ajella toisten autoilla, varsinkin jos ne on manuaalivaihteisia.
Kortinajoin vasta vanhoilla päivilläni, eli kolme vuotta sitten. Tästä ajasta vain puolivuotta ajelin manuaalivaihteisella. Miehellä oli jo silloin automaatti ja oli aina pieniä vaikeuksia kun hyppäsi hänen auton puikkoihin =)
Niinpä vaihdoin omani automaattivaihteiseksi ja onpa näppärä peli tuolla kaupunki liikenteessä, jää aikaa seurata paremmin liikennettä kun sompailla vaihteiden kanssa =))
Pakettiautoa enkä maasturia ole ajanut, mutta voisin ajaa jos vain olisivat automaatteja.
Lontoon liikenteeseen tuskin lähtisin ajelemaan millään pelillä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:25

Eniten kokemusta on toyotasta,kerra käyny koeajaas ford taunusta.Pakettiautoa oon ajellu,merkkiä en muista.Mieluiten kuiteki ajan henkilöautoa.Tuskimpa onnistus missään maas ajamine,tääl Suomeski kamalan hankalaa,ku kokoaja tehää muutoksia joka paikkaa ja suurin osa autoilijoista ei muista/ei välitä liikennesäännöistä.Eniten hirvittää nuo venäläiset autoilijat ja moottoripyöräilijät/mopoilijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 03:53

ABC-kortti löytyy ja olen ajanut kaikenlaisilla autoilla laidasta laitaan. Täysperävaunurekkaa ja linja-autoa olen myös joutunut joskus intin aikaan ajamaan.