Mikä on oma 'tyylisuuntasi' ? Oletko kenties punk, avantgarde, klassinen, retro, piutpaut-, hippi, mummo, pappara vai jotain muuta

Kategoria kauneus ja terveys, hahaa !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 10:49

Ehdottomasti piutpaut. Mutta se sallittakoon jo näillä vuosilla.

Kysyjän kommentti

Ikä antaa vapauksia ! On niin ihanaa, kun toiset kuitenkin luokittelevat tädiksi tai mummoksi, sitten ei ole enää millään väliä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 10:39

joo tuo piutpaut on oikein oiva kuvaamaan minun tyyliäni, olen sellainen joka käyttää niitä vaatteitta missä viihtyy ja antaa muodille PIUTPAUT.... kiva tuo ilmaisu :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:45

Samat sanat cibyn kanssa,mutta olen kuitenkin jonkun tyylinen lähinnä piutpaut hippi,kun olen kuitenkin aika nostalginen.Piutpaut hippi sekoitettuna countryklassis-aineksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:02

nuorekas oman tieni kulkija:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:11

ihan normaali nuori

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 12:53

Ryppyrasvaa käyttävä mummeroinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 13:00

välillä hipihtävä,välillä punkahtava, välillä aivan "tavallinen tallaaja"
riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:23

Avant-garde ja hippi....minun mieleiseni....no, rockahtava myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:37

klassinen-piutpaut-hippi joskus, yleensä ihan jotain muuta, eli ommoo mallii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:35

Yritän niin kovasti aina olla ettei minua pistettäisi "yhteen lokeroon" :)

Mutta olen sellainen värikäs popahtava ja rokahtava. Riippuu niin päivästä. ^^