Miten voin olla varma,että en ole googleauton kuvaamissa tunnistettavissa.kun tänään napasillani kävin päiväpostia ja auto kuvasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 09:43

hei lukematon , jos tuos kuvas olet ei huono kroppa ihan jees ja sinun nyt kannattaa ehdottomasti ruveta pyytämään esiintymispalkkioita googlelta , kuka sitä nyt ilmatteks, ei edes nuo salarakkaat esiinny festareilla yhdellä ekulla...jotta palkkioita nostamaan vain .... :)

Kysyjän kommentti

Paras vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 00:24

Ollaan sitte kumpiki. Mulle kävi melkein samalla tavalla eräänä päivänä. Minä vaan en ollut ihan napasillani, mutta kuitenki :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:25

haha mä ainakin haluun nähdä sen :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:44

Kikkelis kokkelis.mtä läksit. kylmä sauna.ota riehumalla hiki. Sattuuhan näitä ,kunnia kun menee niin maine kasvaa

Lisätty: 11.08.2009 - 00:45

Ei kai auto kuvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 01:18

Niin tekee:
www.digitoday.fi/data/2009/0...0098658/66
On ne kyllä susta kuvan saaneet napattua, olit aivan oikeassa. On sitä onneksi vähän photosopattu ennen nettiin laittoa. Mitäs toi Timppa edellä sanoikaan?
kuvat2.iltasanomat.fi/iltasa...juoksu.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 01:28

No pyynnöstä se poistetaan kuten tuolla sanotaan, ja sensuroidaan jokatapauksessa eli ei hätiä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 09:14

Jestas sentään, hyvä kun ilmoititte minullekin tuollaisesta. Pitääkin muistaa vaihtaa tuo mummolta perinnöksi saamani vihreä rippimekko hieman tuoreempaan versioon. Ja punaa pitää poskiin laittaa... kun postilaatikolle laahustan. Tiedä vaikka postiljooni olisi samassa remmissä mukana, se kun ajelee sellaiset tötteröt korvissa niin että pöly vain jälkeen jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 09:36

Luulin jo pääseväni esille, mutta poistavatkin naamat ja rekkarit kuvasta. Pettymys !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:36

Ole huoleti,naamat ja rekkarit poistetaan kuvista,mutta mu*** jätetään varmaan näkyville.Muistithan heiluttaa kameralle ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 14:44

Yleisillä alueilla saakin kuvata kaikkea, mikä liikkuu.
Jos tämän käpykylän katuja joskus kuvataan, niin kierrän linssiluteena Pappa-Tunturilla, traktorilla ja kävellen mäyräkoira kummassakin kädessä. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:06

Kävin google earthin helsingin katunäkymiä katsomassa, mutta eipä siellä ollut kuin 360deg palloja. Taitaa viedä viedä vielä aikaa ennen kuin napanne on tuijotettavissa.
Helsinkia mielestäni kuvasivat jo vuosi sitten?
Ausseista on jo kuvia katseltavana monesta tutusta paikasta ja ennen kaikkea hotellit. Sekä Anaheimin Ankkojen hallin (Teemun ) tienoot tuolta rapakon takaa on hyvin katseltavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:18

Et varmaan mitenkään