Mitäpä veikkaisit tapahtuvan jos koira ja kettu kohtaavat?

meillä tuossa naapurin kerrostalon pihalla pyöriskelee melkein kesy kettu. Asukas oli vienyt päiväsaikaan roskiksia ja nähnyt tämän kettu repolaisen ja yrittänyt häätää sitä pois pihalta metsäänpäin, mutta kettu ei liikahtanutkaan.
Kettu pyörii pihamaalla vaikka lapsiakin on pihalla leikkimässä.

täällä saa muutenkin pelätä koiran puolesta.
kuulemma on kettu muutaman koiran ja koiran lenkkeilyttäjän perässä tallustellut

Lisätty: 10.08.2009 - 23:01

ei ole kapinen, sanovat että oikein terveen näkönen.
mutta en voi tietää kun ei ole vielä vastaan tullut.

Lisätty: 11.08.2009 - 10:08

eipä jäänyt tuo repolainen ainoaksi. tänä aamuna nähty kaksi repolaista läheisellä kylmä-asemalla (auton tankkaus) ne ei välittäneet yhtään auton tööttäyksistä sun muusta hätistelystä.

Avainsanat: kettu koira kohtaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 22:27

onkos se kettu kapinen , jos on niin kannattaa varoa , ettei se kapi vaan tartu koiraan, jos kettu tulee pihamaalle on se sairas , ei ne muuten tule pihoille , ovat normaalisti hyvinkin arkoja ...siitä vois ilmoittaa vaikka poliisille , et sellainen liikkuu ihan pihapiirissä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 22:33

useimmat koirat kyllä pärjää helposti ketulle jos riidaksi menee tuo kohtaaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:37

Meidän mäyris sen kyllä ajaisi takaisin metsään, jollei sitten saisi ihan kiinni ja toisi puuhkana takaisin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:46

Koira ja kettu kohtaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:48

Kyllä koira ketulle hatkat antaa paitsi meitin Lara, joka menis hieromaan tuttavuutta sen kanssa. Lopulta varmaan pussaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 23:08

Koira ajaa ketun tiehensä, ja haukkuu vielä perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 23:22

Jompi kumpi juoksee käpälämäkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:38

eihän sitä tiedä, riippuu täysin hauvasta, jotkut voivat häätää ketun, jotkut tehdä tuttavuutta, jotkut koirat kettu peläsyttää jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:29

Koiria on olemassa 1kg-100kg kokoisia, tuon kilon kokoisen kettu syö ja sylkäisee hännän ulos mutta ei tarvitse olla kovinkaan iso räksyttäjä kun kettu erkanee kauemmaksi. Ei kettua turhaan sanota viisaaksi eläimeksi, ei ala tappelemaan susikoiran kanssa. Tarvitaanhan englannissakin 100 äijää ja 200 koiraa jotta saavat yhden ketun kiinni ja tapettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 15:54

Luulen että tulee tappelu tai sit kettu lähtee pakosalle. Et on arempi kuin koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:20

peräkkäin juoksua