Joko kaipaat sadetta näin helteisten päivien jälkeen vai haluaisitko helteiden jatkuvan edelleen?

Mulle vielä helteet kelpaisi mutta yöllä voisi hiukan sataa ropsauttaa.

Avainsanat: helteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:47

Nooooouuuuuu... ne rapukekkerit möksäl viikonloppuna ja viikon loma alkaa sen jälkeen, näitten jälkeen vois vaikkapa ropsasta sadetta, mut yöllä kiitos:)

Lähteet:
töissä ollessain nuit helteit kun en ees huomaa..., nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:29

Saisi jo vähän sataa, sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 21:32

Aurinkoa, aurinkoa, aurinkoa. Kauan eläköön aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 21:32

Yöllä voisi sataa. Kävin tänään mustikassa, ja metsä on niin rutikuiva, että sammaleetkin rapisi jalkojen alla. Ei tule syksyksi sieniä, jos ei vettä saada välillä. Mutta ei ole helteitä vastaan mitään. Minun puolestani saavat jatkua. Tykkään lämpimästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:38

Saas jatkua,hienoa aikaa,kasvimaalla vesipiste letkun päässä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:52

voishan olla jotta yöt satelis, mut ei ukkostais, ja päivät ois aurinkoisia n. 22 asteisia.. siinä ois loisto kelit...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:54

Noo,enpä oikeastaan kaipaa sadetta. Kohta ne syysmyrskyt taas alkaa ja sitten tuleepi ikävä arskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:02

en kaipaa, mut sitten kun tulee niin senkin kanssa pärjäillään ihan mukavasti ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:14

Yhdyn Idan vastaukseen ja lisään vielä kerran aurinkoa! Ja vielä kerran! Ja vielä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:32

Kaipaan sen verran sadetta, että sieniä alkaisi nousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:49

Sataa toivomattakin ja viileneekin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:23

Tykkään lämpimästä ja auringosta.Sitä kylmää ja pimeää on tulossa taas ihan riittämiin asti,mutta tosiaan vettä vois sen verran ropsauttaa,että sinne sienimetsään pääsisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:40

Jatkuvan haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:40

haluun jatkuvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 01:25

Sade ja helle vuorotellen on ihan hyvä, Paras kun sataisi yöllä ja päivät olisi lämpimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:00

Kaipaan sadetta jo. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:08

Olisivat saaneet helteet vielä jatkua. Mieluummin vaikka kastelen pihaa ja kasvimaita, jos vain saan olla uikkareissa ulkona. Nyt taisivat ne kelit mennä. Tänään täällä Pirkanmaalla pilvistä ja huomenna jo sataa. Lämpötila laskee samaa rataa. Se saa hieman surulliseksi. Uimavedetkin jäähtyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:20

En valita koskaan että olisi liian kuumaa, suomessa se ei ole mielestäni edes mahdollista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 15:59

Sais välillä kyllä sataa. sen jälkeen vois lämmintä riittää yli syyskuunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:24

Helteet ovat mukavia