onko ketään purrut käärme

mikä kärme? mitä sitten tapahtui?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 09:53

Ei onneksi ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 08:58

Läheltä on liipannut, mutta onnekseni kummitätini ja hänen naapurinrouvansa ehti tiiliskivien kanssa hätiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 09:21

Eipä ole purrut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:02

minua ei ole, mutta silti inhoon niitä lieroja ylikaiken, kun tänne pihaankin ne luikertelee .. olin terassilla , niin eikös se liero ollut just kiipeemäs rappusia ylös, myöskin tulos sinne terassille , onneksi mieheni huomasi ja veti siltä nirrin pois...en tiedä mitä ois tapahtunut , kun olin syventynyt paperihommiin niin syvällisesti, et en kuulut enkä nähnyt mitään muuta, kuin numeroit..jot ois voinut tapahtuu sekin isku kontiini siltä kyyltä.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:03

Ei oo purrut. Mie oon niin pohojosesta, etten edes nähäny kyytä 19-vuotiseksi mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:05

Nuorempana marjastus reissulla saappaaseen iski , toisen kerran olimme ystäviemme mökillä, aamulla kun lenkkareita jalkaan laitoin niin kyy makasi toisessa lenkkarissa, huusin niin että koko Mynämäki kuuli ja peruna kuokasta käärme sai viimeisen voitelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:28

Lapsena kuljin käärmeiden vuoksi kesällä aina kumisaappaissa. Nyt onkin sitten riesana onneton lättäjalka. Mutta käärmeenpuremilta olen säästynyt. Käärmeitä ihosin sitten aina 40-vuotiaaksi saakka, kunnes 'vastamyrkytin' itseni käärmekammoa vastaan menemällä käärmenäyttelyyn. Sen jälkeen en ole inhonnut niitä niin paljoa.
Mäyräkoiraamme pisti jokunen vuosi sitten kyy keskellä marjametsää. Saimme onneksi kyytabletin lähimmästä talosta, jolla selvisimme 60 km: päässä olevaan eläinlääkäriin saamaan kortisoni- ja adrenaliini(?)-piikit. Viikon verran koira oli kuin bullterrieri, makasi vain, mutta toipui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:31

ei ole, ja oon niin nopee, et ehtisin karkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 11:06

Päälle olen astunut penskana, mutta ei kai päässyt puremaan sieltä saappaan alta. Ja nyt aikuisena olen joka kesä nähnyt käärmeen, mutta säästynyt puremilta. Tuolla niitä marja- ja sienimetsissä näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 12:47

ei minua onneksi vaijkka kädessäkin monasti pitänyt eri kärmeksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 15:30

Kerran sekin tuli koettua, eteläisessä Afrikassa kuljeskellessa tulin vähän tallanneeksi yhtä sellaista puolimetristä joka suuttui ja puraisi nilkkaan. Käärme livahti kivien koloon karkuun ja jäi tunnistamatta.

Siinä sitten jonkin aikaa kiroiltiin ja hikoiltiin ja ooteltiin kamalaa loppua jota ei kuitenkaan tullut, nilkka turposi vähän, muttei juuri kummemmin kuin ampiaisen pistoksesta. Joku paikallinen poppamies laittoi pureman päälle mönjää joka vei ihon puolesta jalasta, eli tässä tapauksessa lääkitys oli rankempi kuin vaiva.

(Myöhemmin joku zoologi tunnisti käärmeen (nimi unohtunut) kuvauksestani ja arveli että kyseinen yksiö oli vähää aikaisemmin tyhjentänyt myrkkynsä johonkin muuhun saaliiseen ja niinpä minulle ei enää riittänyt kuin pieni varoitusannos) .... tuuria tarvitaan kun rupeaa käärmeitä potkimaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:39

Ei ole purrut. Mutta en kyllä haluiskaan niin kamalan eläimen minun lähelleni tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:10

Toistaiseksi ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:39

purikohan se sitä Aatamia?