Mie otin äskketäin nasun..Onkohan muita ollu yhtä rohkeita??

Lisätty: 09.08.2009 - 23:04

Mie kyl otin tuplapaukun..että nukuu kunnolla..ei kai se teitä häirise?? yritän taas aamulla olla pirteä,kun peipponen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 10:08

kyllä itsekkin otan yömyssyn, jos olen liikuttuneessa tilassa tai lentsu meinaa iskeä, silloin otan lasin tai kaksi konjamiiniä..toivottavasti sait nukkuttua ja olet saanut jo jotain posiitivistä uutista sieltä sairaalasta..

Kysyjän kommentti

Kiiyos..Kaikki hyvin nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 23:10

Itse nautiskelen yhtä jääkylmää olutta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 23:10

Jos sitä rohkeudeksi voi sanoa, niin hörppäsin minäkin tölkillisen olutta. Janotti niin riivatusti öljyhauen syönnin jälkeen. Seli, seli....

Lisätty: 09.08.2009 - 23:11

Ja vielä sanoisin että on varmasti hyväksikin sinulle nyt ottaa ne tuplat ja vaikka toisetkin. Saat nukuttua paremmin ja huomenna sitten on päivä uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 23:10

Miten se minua voisi häiritä. Sinä olet siellä ja minä täällä. Eikä se häiritsisi muutenkaan. En ole mikään raivoraitis minäkään. On sinulla niin kurjaa tänään ollut, että unta on syytä saadakin ja kunnolla. En ole itse ottanut mitään, mutta ota sinä jos se auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:19

Täällä yks kanssa tunnustaa vierellään olevan valkkarilasi,tulin hetki sitten Espoosta mun pojan luota,grillauksen kanssa kippasin 2lasia valkkaria ja nyt oli pulllon pohja kotona,Wallanderin seurana ;-),vaan oli jo ennestään tuttu W-osa.Sua se varmasti rauhottaa,älä turhaan valvo ja mieti kuinka poika voi.Poika voi hyvin sairaalan hk hoivissa.Eikä sun tarvi väkisten olla pirteä' kuin peipponen,ole vain oma itsesi;liisukka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:39

minä olen litkinyt vettä koko päivän, ja sairastanut flunssaa, toivottavasti ei ole sitä sikalunssaa sittenkään. heittänyt huuleen välillä särkylääkettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:53

poikkaitten kanssa tossa laiturinpäässä puoli iltaa parannettiin maailmaa, tais mennä toinenkin kuksallinen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:55

Ei häiritse, sillä viinanjuontiin ei tarvitse patistaa. Iltapäivälehdissä annetaan usein vinkkejä, kuinka ihmiset saisivat itsensä motivoiduksi liikkumaan säännöllisesti. Viinanjuonti on niin houkuttelevaa, ettei siihen tarvitse patistaa. Ihmiset lähtevät mielellään työpäivän jälkeen baariin vaikka olisivat rättiväsyneitä ja masentuneita, sekä ulkona sataisi vettä ja räntää. Työpaikoilla arvostetaan enemmän viinanjuontia. Pomo ymmärtää, jos myöhästyt töistä krapulan vuoksi, mutta pitää sinua huonona työntekijänä jos selität olleesi keilahallilla aamupalaverin aikaan. Työpaikkaliikunta on harvinaista, mutta joka puljussa järjestetään pikkujoulut ja niissä juovat kaikki. Kehitys ei pysähdy. Monessa urheilulajissa tulokset kääntyvät laskuun viimeistään nelikymppisenä. Viinanjuonnissa annoksia voi kasvattaa vuodesta toiseen. Mestariksi kypsytään usein vasta keski-iässä. Kansainväliselle huipulle pääsee helpommin. Viinanjuonnissa suomalaisilla on paremmat edellytykset päästä huipulle kuin vaikka jalkapallossa tai pituushypyssä. Eivätkä ulkomaalaiset naureskele, että "hah, suomalainen juoppo! En tiennytkään, että niillä leveysasteilla juodaan viinaa." Mieli ei muutu vanhana. Jotkut huippu-urheilijat ryhtyvät aktiiviuransa jälkeen juomaan viinaa. Juopot sen sijaan jatkavat uskollisesti valitsemallaan tiellä, usein kuolemaansa saakka. Ainakaan he eivät käännä takkia ja ryhdy huippu-urheilijoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:08

Mikäs siinä, itse olen ollut tänään ihan vesilinjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 04:05

Mitä sillä mahdat tehdä? Ihan sotajalleko käännyit?
Nasu Sisu NA-110 on Suomen puolustusvoimien käytössä oleva telavetoinen ...
Nasu on suunniteltu samankaltaisiin tarpeisiin kuin ruotsalainen Bandvagn ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 09:58

Olin minäkin eilen 'sortunut' lempijuomaani Black-siideriin. Onko tuttu muille ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:45

Minua ei ainakaan häirinny sinun eilinen naukkusi tippaakaan. Join itsekkin pullon siideriä saunan päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:46

No ei kyllä minua haittaa. ei ole minulle ihmeemmin kyllä nyt maittanut. kaljan join saunassa välillä yleensä juon siellä lonkeron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:01

Ei haittaa ei !! Ota vaikka triplat jos siltä tuntuu =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:43

Punaviiniä, flavonoidien takia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:40

Napsut silloin tällöin ja silloin kun siltä tuntuu on ihka OK, skool:)