Oletko tutustunut aijaa kuva ohjelmaan ? www.aijaa.com/ Uskallatko näyttä työpöytäsi ? Tässä minun www.aijaa.com/v.php?i=4641048.jpg

Avainsanat: kuvanlähettäminen aijaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:48

en ole käyttänyt ja minulla on kuva meidän kissoista , joka oli joskus myöskin napsun profiilikuvanani..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 18:54

En ole minäkään tutustunut, mutta sinulla on ihana kuva työpöydälläsi. Itselläni on poika tyttärineen työpöydälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:00

En ole tutustunut miekään. Miulla on Tiltu kissani kuva, mutta ei tuo sama joka on profiilikuvanani.
Yleensä käytämme omia ottamia kuvia ja useinmiten se on Tiltu, kun se on niin IHKU =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:26

Just vartti sitten laitoin huuto.nettiin kuvia sen kautta.
Olen myös linkittänyt kuvia sen kautta tänne napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:30

En itse,mutta olen nähnyt koiranpentukuvia sitä kautta ja uskallan näyttää työpöytäni kuvan,ollut sama kuva matkasta lähtien,se oli -07
[URL=www.aijaa.com/v.php?i=464302...IMG][/URL]
Jos ei näy,siinä on keskellä Karibian auringonlaskua vasten kuunari Laura,
sivulla kuvassa palmunlehtiä,taustalla laskeva verenpunainen aurinko kultaamassa taivaannrantaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:13

En uskalla näyttää.hieno taustakuvia siulla, itsellä taustakuvana ihan acerin oma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:50

Juuri tutustuin linkistäsi!
Työpöydälläni on STS 127:n loco ja alkaisi olla aika etsiä joku muu. Sukkula on onnellisesti maassa ja Kopra ISS:llä komennuksella.
Locon linkki: fi.wikipedia.org/wiki/Tiedos...signia.jpg
työpöytäni kuvakkeista paljastuisi henkilöllisyyteni joten ei tute kuuloonkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:22

En nyt tutustunut linkkiisi. Minulla oli omassa tietokoneessani kuva meidän koirasta juomassa vettä järven rannasta, mutta tässä uudessa (miehen) koneessa ei ole vielä mitään kuvaa, joten en voi sitäkään napsulaisille esitellä. Ehkä vielä ryhdistäydyn ja lataan jonkun kuvan tähän näytölle.