Onko teille tullut ambulanssi pihaan pillit huuten??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:02

Ei meidän pihaan ole tullut milloinkaan, mutta lähelle kylläkin joskus !! Aina se tuntuu pahalta meni minne meni pillit päällä. Joku on silloin hätänä !

Lisätty: 09.08.2009 - 18:17

Tänäänkin jo toinen kerta, kun ajaa ihan tuosta vierestä pillit vinkuen..Jonakin päivänä tosi monta kertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 17:56

pihaan on tullut, säväyttää sekin vaikkeivät ovelle ole tulossakaan ...

(sammuttavat ne pillit kyllä yleensä ennen pihaanajoa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 17:57

Ei minun takiani, mutta kerrostaloja on tässä paljon, ja aina jonkun pihaan menee ambulanssi. Harvemmin tulee pillit huutaen, mutta on lähtenyt pillit huutaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:07

Työni vuoksi olen ambulanssien ja ensihoitajien kanssa tekemisissä harva se viikko...paloauton pillit olen viimeksi kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:09

On tullut, eilen viimeksi ovelle saakka. Ps. poikamme ajaa lanssia ei tullut pillit päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:14

no ei kyllä pillit huutaen mutta muutama vuosi sitten tuli ambulanssi elvyttämään jotain 30 vuotiasta naista läheiseen kerros taloon ei varmaankaan mikään hätä tilanne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:27

Ei omaan pihaan kertaakaan. Naapurissa käy 2 - 4 kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:34

ei meille onneksi ole vielä tarvttu, mutta pahaa tekee, kun kattoa hipoen menee mediheli tuosta yltämme aika usein....tiedä sitten minne , moottoritielle tai saaristoonko lie mennyt ...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:47

Kyllä minua varten on ambulanssi pihalle tullut ja kyytiin otti myös, piti kattilasta kaatamani keitinvesi pois 4 ltr, ja käsi lipesi ja vedet päälleni, nahka harmaana kerroksena, rinnoista alaspäin , reidet, vaatteet kun riisuin niin se harmaa nahka rullaantui ja ja verinen alta oli, no yöpaita päälle vaan ja ambulanssilla sairaalaan, taju meni matkalla, hyvin hoitivat, ei paljon erota että iho on kaavittu pois ja uusi nahka on tilalle kasvanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:23

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:14

Ei ole ja toivoisin ettei tulekkaan, ei meille eikä kenenkään muunkaan. Ilmari toki on tullut samaan tuttavaperheeseen pienen ajan sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:18

Ei omaan talouteen ja pari kertaa kun on tullut pihaan ei ole enää tarvinnut pillejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:38

ei ole ambulanssai tarvitta... onneksi.. mutta paloauto on tullut pillit soiden kun aviomies innostui kulottamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:30

Lanssin pojat tulivat,mutta eivät huolineet mua mukaan,tokenin kotona sitä ennen,naapurini(perushoitaja)panikoi ja tuli ikkunasta sisään,kun näki mulla olevan asiat epäkunnossa,soitti lanssin;laskua eivät onneksi lähettäneet turhasta käynnistä.Eikä lanssi tullut pillit soiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:14

On muttei tähän taloon kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:16

Kyllä on, kun naapurin pikkutyttö sai pahan astmakohtauksen. Onneksi helpotus tilanteeseen saatiin jo paikan päällä ja sairaalaan lähtivät ihan rauhalisesti ajaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:11

ei ole ollut onneksi tarvetta sellaiseen. mutta mistä sitä voi tietää milloin oikeesti tarvii sellainen kotiin hälyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:21

Joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:51

No onneksi ei ole tarvinnut tulla pillit huutaen.