Aarrelaivan ryöstökö?

Stora Enson miljoonalasti kateissa
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa..../08/929317

Avainsanat: arctic_sea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 23:01

Onhan puutavara arvokasta jopa ryöstettäväksi. Mutta voihan niiden sisälle kätkeä vaikka kulta-arteen.

Kysyjän kommentti

Taikka ydinpommin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 08:21

Mystiikka jatkuu.Se laiva on tainnut kadota siihen Bermudan kolmioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 08:28

Kyllä tämä on merkillinen tapaus, mitäköhän muuta oli lastina kuin puutavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 10:22

Omituista on. Jospa ne kaapparit on upottanut sen miehistöineen päivineen jossain kaukana avomerellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:51

varmaan on kyse ihan muusta kuin puutavaralastista, kaikkien maiden 007 :t leikkivät kuurupiiloa ....

Lisätty: 11.08.2009 - 20:51

vai olikos se sittenkin vakuutuspetosyritys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 11:11

En oikein jaksa uskoa miekään siihen, että laivassa vain puutavaraa lastina !!
Miten voi kadota jäljettömiin, aivan uskomatonta.
Aarrelaiva vai aavelaiva ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 13:14

Jo Kolumbuksen matkoilla havaittiin selittämättömiä kompassihäiriöitä, epänormaaleja valoilmiöitä ja tiivistyviä levälauttoja siinä määrin, että ne saivat miehistön pelkäämään olevansa maailmanlopun laidalla. Todellisuutta on myös se, että Atlantin alueen säätila on ennalta arvaamaton ja että alueella mannerjalustan reunan pudotus on yksi maapallon suurimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 15:03

Ihmettelen, jot silloin kun tää hyökkäys huomattiin, nii ei sit lähetty seuraamaan tätä paattii, taisivat paattilaiset ottaa tään lastin omiin nimiinsä ja syyttää rosmoi (ja menivät purkaan lastin jonnei piilopaikkaansa)... uffojuttu... suomalaiset varmastikin (jälleen kerran) liian sinisilmäsii ja näin helppo pössöttää...

Lähteet:
kuhan äkkiseltää mietin asiaa tarkemmin tutkimati:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:26

on tuossa paattijutusta jotain todella hämärää, nyt sitä jahtaa jo venäjäkin... oottelee et mihinkäs sekin juttu vielä päättyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:47

On täysin mahdollista että laiva on ajettu johonkin satamaan, vaikkapa Afrikassa, lasti purettu ja myyty. Tämän jälkeen alus maalataan uudelleen, laaditaan uudet paperit uudelle nimelle ja kappas vain, uusi laiva odottaa uusia lasteja tai uutta omistajaa. Kauppa ja merenkulku ei kaikkialla ole samanlaista kuin kotoisessa Suomessa. Vastaavanlaisia tapauksia tunnetaan maailmalla useita. Toki tapahtuneeseen voi löytyä myös jokin muu syy.