Mikä on muisku?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 14:40

Annan sulle kunonon muiskun poskelle...jos sataunun sinut tapaamaan...ole varovainen jos Liisukka pyörii lähelläsi..sitte vois muiskun antaa ja vois jäädä imu päälle..mitkä olis sitten seuraukset??

Kysyjän kommentti

Hyviä vastauksia mutta eihän tätä ylitä mikään :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 00:10

Pusu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 00:17

Muisku on pusu tai suukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:19

Sano puukko,
anna kullalle suukko ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 02:05

Meikkitaiteilija, laulaja ja malli Helena Lindgren antautuu kameran edessä kiihkeään muiskuun.
www.iltalehti.fi/viihde/2008...2_vi.shtml

Rakkaalla lapsella on myös monta nimeä: suudelma, suukko, pusu, muisku. Suudelmat on jaettu myös osastoihin: hetki ennen suudelmaa, vanhemman ja lapsen suudelmat, tervehdys, kuten käsi- ja lentosuudelma, poskisuudelma, rakkauden suudelmat, kuten ensi suutelo, hääsuudelma, intohimon suutelot, arjen suukot, salainen ja varastettu suudelma ja jäähyväissuudelma, suudelmat mytologioissa ja raamatun kertomuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 08:10

Pusuhan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 09:24

Pusutelkaa tänään rakkaitanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 09:45

Kyllä Napsulaiset nämä pussailu asiat tietää ;)
PUS PUS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:08

MUISKU eli muistikuntoutusohjaaja
tai pusu, suukko,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 12:04

Muisku ei ole suudelma vaan sellainen jota myös pusuksi kutsutaan; hetkellinen huulten kosketus (huulet tötteröllä, hih) joko suulle tai poskelle...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 13:28

tosivanha keksintö, siitä puhuttiin ainakin jo 1800-luvulla :

Muisku (1870)

Ma muiskun annan lemmellä
Sinulle kultasen,
En muille millään mielellä
Kun sulle herttasen.
Sen viskaan silloin huulilles
Kun tulet luokseni,
Sä otat muiskun mielelläs
Ja muistat lempeni.
Ei oo muiskua hellempää,
Kun äsken sulta sain:
Nyt muistan, että lemmempää
En löytän’, vaikka hain.
Jos muistostasi jäisin pois
Niin eloni kuivaisi.
En elääkään mä enää vois
Jos kultan unhottaisi.
–fkn.–

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:26

Pusu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:32

Kunnon muisku on sellainen märkä pienen ihmisen antama suukko poskelle.. Sellainen, josta jää märkä tunne siihen kohtaan, johon se annetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:19

täältä lähtee nyt kunnon lentomuisku... muiskut :)) suukkosuut =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:33

Muisku on pusu, ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:01

Se on sellainen suikkaus suulle joka annetaan suu tötteröllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 20:50

Suukko se on eli voi sen sanoa näinkin: Kärsikää toisianne..... muutkin kuin elefantit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:18

suukko ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:19

Suukkonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:57

Se on sellainen pusu, jossa suu on tötteröllä ja kuulu ääni, sellainen moiskaus. Siinä voi olla suut vastakkain, tai sen voi antaa poskelle tai sitten se voi vain lentää ilmassa tai näkyä vaikkapa kännykkäkuvassa. Siis sllainen pikapusu, jota annetaan tutuille ja ystäville. Suudelmat ovat sitten rakastavaisten pussailuja, ja ne ovatkin pitkiä ja hartaia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:26

Huiskun kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:53

taitaa olla suukko