Miksi Katainen ei eroa, vaikka on saanut tällaisen kurjuuden aikaan?

Avainsanat: eroa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 20:37

Kuten politiikkaa seuranneena olet varmaan itsekin havainnut - eivät poliitikot itse kärsi tekemiensä ratkaisujen seurauksista. Heillä on rahaa mitä kuluttaa, heidän terveydenhuoltonsa pelaa yksityisellä sektorilla, heillä ei tule olemaan puutetta hoitajista kun he vanhenevat, bensan hinnan nousu ei heidän pussissaan tunnu, ruoan hinnan nousua he eivät huomaa jne. Siksi on melko yhdentekevää kuka siellä pallilla istuu, eivät asiat siitä parane.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 20:42

Ei ole sama.
Vaihtoon joutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 08:50

Yhdyn Arnipoppan vastaukseen ja lisään vielä sen että hintojen nousu ei todella koske päättäjiä.Heille tulee hyvä eläke pienestä työstä.Kaikki hinnan nousut tulee voimaan heti, mutta eläkkeiden nousut vasta viiden vuoden kuluttua.Vaihtoon joutaa muitakin päättäjiä.Aloitettakoon yläpäästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 10:16

Kurjuus ja kurjuus mitä se kenellekkin merkitsee. Sama se, onko siellä Katainen tai joku muu sama kurjuus ja kuljuus se kuitenkin toisille jatkuu. Ei Katainen vaihtamalla parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 13:19

Suomessa poliitikoilla ei ole tapana vetää johtopäätöksiä eikä kantaa vastuuta tekemisiensä tuloksista, se on äänestäjien tehtävä

Väite, että olisi "samantekevää kuka siellä istuu", kertoo kyllä aika valitettavasta asenteesta ja antaa tumpeloille mahdollisuuden olla parantamatta tapojaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 08:51

Miksi eroiaisi?Ei hän ole mielestään tehnyt mitään väärin.Sellaista se politiikka on.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 12.08.2008 - 16:53

On sitä kurjuutta ollut ennen Kataistakin. Olihan ne "sossut" vuosia vallassa, miksi ne ei parantaneet tätä maanpolitiikkaa ollessaan vallankahvassa. Aina löytyy syyllisiä ja syyttelijöitä. Koskaan ei ole hyvin jonkun mielestä. Ennemmin minä tota yhtä "mammaa" odotan, että ei enää laittaisi itseään ehdolle. Että sillai!