Tässä kiva linkki www.positiivarit.fi/tiedostolahetys/

Ajanvietettä

Lisätty: 08.08.2009 - 12:41

Kiertolaiset

Täältä voit ladata omalle koneelle maailmaa kiertäneitä PowerPoint esityksiä sekä halutessasi voit myös lähettää tiedoston kaverillesi.

Avainsanat: pouwerpoint

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 13:08

Kiitos sinulle. Tunti vierähti rattoisasti. Välillä nauroin ihan tikahtuakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 13:11

Kiitti kovasti tuosta kivasta linkistä.. :O Olen Positiivari -fani ja minulla onkin kovasti kaikenlaisia positiivarijuttuja !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:31

Hienoja videoita,joskus tuli positiivarien aamuajatuksia,mutta kyllästyin yltiöpositiivisuuteen ja lopetin sen.Kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:21

Positiivarit on miulle tuttu juttu, käyn sivuilla silloin tällöin.
Lähettelen jonkun verran sähköisiä kortteja, positiivareiden sivulta löytyy niitäkin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:33

Päivittäin tulee sieltä postia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:42

Niin on. Minä noita jo aiemmin täältä Napsusta kyselinkin ja sain vinkin tuonne sivulle. Upeita on ja on tullut jo niitä kavereille lähetettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:44

tuttu sivusto aikojenni alusta (tietsikan käytön) siellä on kakkea kivaa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:24

Kiitos vaan tiedosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:16

Kiitos vinkistä ! Vaikka positiivareiden kirje tuleekin päivittäin, ei sitä oikeasti jaksa seurata ja kaikkia mahdollisuuksia sieltä tutkia. Mutta tämä linkki olikin ihan mukava, lähetin heti kiitosviestin kyläilypaikan emännälle "Ihminen ja koira"-videon mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:13

Piristi