Huommenta napsulaiset ! Onko näyttö likainen ? Puhdistusta tiedossa...

www4.sonera.fi/cp/images/mbo.../i-ppt.gif

Lisätty: 08.08.2009 - 11:10

Toi liite ei näytä aukeavan, mutta olisi ollut sellainen 3x3-kuvataulu koirista, jotaka nuolevat näyttösi puhtaaksi. Harmi, etten saanut kopioitua sitä tähän Napsuun !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 12:17

täällä olisi yksi putsari:
appraisercentral.com/cleanscreen.swf

Kysyjän kommentti

Juuri tuollainen, mutta 12 koiraa, olisi ollut linkissäni. Mutta se ei ilmeisesti auennut muilakaan !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 10:35

Näkyy olevan koska liisukka toivotti huomenet jo klo 4.05.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:46

Kyllä näyttö näytää olevan likainen ja odottaa varmaan jo puhdistusta. Sekä myös näppäimistö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:57

eipäs ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:59

puhtaampi se on meistä kahdesta, pitääpä mennä suihkuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:09

Ei ole likainen, ei =)

Lisätty: 08.08.2009 - 17:28

Kävin katsomassa Palisanterin antaman linkin.
Voi toista, vaikka kuinka nuolee, ei tuu puhdasta. Välillä vilkuilee taakseen, että vieläkö pittää nuolla, ei ihme jotta nenä on lytyssä =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:11

Huomenta!Ei likainen,mutta pölynen ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:14

Voishan tuota vähän luututa jollakin rätillä. Pölyä näyttäisi olevan. Näin kerran jonkun puhelimessa sellaisen kuvan, jossa kissa nuoli näytön puhtaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:13

Puhdas on ilman koiriakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:51

Pyyhin eilen pois flunssa pöpöjä koneestani eli puhdas on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:15

Tietokonehakkereita ei voitu syyttää, kun näyttöä ei löytynyt. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:22

Itsensä pesevä ikkuna

Kaikki ne, joilta jäivät tänä keväänä ikkunat pesemättä, olisivat varmaankin kiitollisia keksinnöstä, jonka amerikkalainen yhtiö väittää tehneensä. Pilkington Building Products North America on ilmoittanut tuovansa tämän vuoden loppupuolella markkinoille ikkunalasin, joka pesee itse itsensä. Itsepeseytyvä ikkuna käyttää kuulemma auringon ultraviolettisäteitä likaisen pinnan rikkomiseen ja sadevettä lian pois huuhtomiseen. Lasiin ei jää tällä itsepuhdistusmenetelmällä minkäänlaisia juovia, mutta koska lasi puhdistaa itseään koko ajan, se ei myöskään ole koskaan aivan kristallinkirkas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:49

Likainen on, olen liian laiska puhdistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 14:57

Ei mulla näytä olevan mitenkään likainen näyttö.. Pölyjä silloin tällöin huiskasen pois siitä niin jopas taas näkyy.. Yksin kun käyttää niin omat ovat pöpöt myös näppäimistölläkin, joka se kyllä vaatisi puhdistusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:12

Kissat nuolee ja tassuttelee mennen tullen, on niin kiinnostava laite, kaipa taaaaas pitää luututa tää kone:)