Elätkö eläämääsi juuri niin kuin pitääkin raittiina ja reippaana sekä ilman ressiä?

Avainsanat: miten elät eläämääsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 21:52

Reipas olen ainakin kun niin päätän, stressistä ei ole tietoakaan, mutta miten sen raittiuden saisi tähän mahtumaan, kun joskus otan olutta. Kaikkia kohtia yritän noudattaa mahdollisimman hyvin.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. joo kyllä se niin tuppaa olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 20:57

parhaan ymmärrykseni mukaan elelen, liikaa karsinoimatta tai rajoittumatta mihinkään valmiisiin teeseihin tai ohjelmiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:20

Raittina kyllä mutta muuten luuvalo tuppaa tressaamaan kun ei tunnu poistuvan lääkärin määräämilläkään. Liekö ruokavalio vieläkin kevennettävä vedestä virtsaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:37

Partiopoika: raitis, rehti ,reipas. Tuo rehti kuuluu parhaiten näihin ominaisuuksiini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:01

Ressiä ei , reippautta ei tarpeeksi ja raittiina ainakin aamupäivän. Eikös sitä ole siinäkin jo melko paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:14

Raitis, reipas, mielenterveydeltään ressitön ja ajokuntoinen joulupukki käyttövalmiina pakettina tonttukoiran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:24

Raitis ja reilu ei horju ei heilu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:32

Reilu ja ressitön,raitis toisinaan,mutten just nyt ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:46

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:51

Tässä järjestyksessä Reilu, Raitis ja Ressitön !! Kyllä minulla ressi pukkaa monesti päälle, mutta aina se on ohi mennyt. Jos ei muulloin niin illalla saunassa :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:56

Lapsen ehdoilla tässä mennään, silloin ei voi baarissa istua eikä edes huvita.
Ei huolta huomisesta, se saapuu aikanaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:59

Olen lomalla. ei siis stressiä...raitis (lähes aina), reipas- totta kai, koirien ja lapsien kanssa on pakko vaan jaksaa...pitkää päivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:36

Nooo... eeen kait näin tee........aina jossain nuist ontuu...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:51

ressii ain joskus pukkaa, reippaanakin joskus , raittiinakin ....tai ..huppelissakin joskus.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:47

raittiina kyllä, noista toisista en oikein tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:06

raittiina ja melko reippaana, ressiä on kyl liiankin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:16

En, stressiä löytyy vaikka kuinka monelle jakaa, reipas kyllä olen, raitis en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:34

Kaukana kaikesta tuosta. Eilenkin join kolme biitserii kahden tunnin aikana.