Otatko monta askelta päivän mittaan? Tuleeko tarvittava määrä varmaan päivässä?

Avainsanat: monta askelta koko päivässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 21:11

varmaankin tulee tarpeeksi askelia, ilman askelmittariakin. käyn monta kertaa päivässä koiran kanssa ulkona lenkillä, juoksen rappuset ym ym.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Voi kun on vaikeeta päättää kun taas tuli paljon hyviä vastauksia. KIITOS KUULUU MINULTA TAAS MUILLEKKIN NAPSULAISILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 20:45

En varmaan ota. Kilsamittarikin on, mutta on kaapis nyt.
Tän kesän liikkuminen askelein on ehkä 100m x10,ees-taas:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 21:01

Ei tule joka päivä tarvittavaa määrää askelia. Olen kesän aikana laiskinut tuossa liikunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:01

Kyllä askeli tulee päivänmittaan ihan tarpeeksi..joskus ehkä liikaakin..sen sanoo jalat...kun särkee..että ei saa nukuttua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:02

Tuskin tulee niitä tarvittavia 10.000askelta,ei ole mittaria enää ollut käytössä,mutta minuu ei haittaa koska ajelen fillarilla aika paljon.Hyötyliikunta kompensoi askelia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:05

En ota tarpeeksi askelia. En itsekään ymmärrä, miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:31

Ei tuu tarpeeks askeleita ainakaan näin kesäl, autolle, kauppaan, töissä jokunen askel, ja kotiin samal taval, kotona ylä- alakerran väliä jokunen kerta, jne, eli eeeiii tarpeeks. Mut kun tää syssy tulee, niin sitten alan taas tään noin 3km lenkin tekeen, ja kiitti kun muistutit... nolon tääl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:36

Toi kotikynnyys on nii korkea ettei ylitse meinaa laiska päässä. Kyllä sitten kun taiteilee jotenkin sen yli niin sauvojen kanssa askelia ottamaan sen verran mikä sopivalta tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:37

no se kymppitonni tulee helpostikin, suurin osa niistä vielä aerobisiäkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:45

5000.. tarpeeksi. On oikke mittarilla mitattu.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:48

Tänään kiersin frisbeegolfradan neljä kertaa ja radan pituus on 2300 metriä. Lenkki ei mene koskaan lyhintä reittiä joten tänään kävelin varmasti yli 10 km, sen kyllä tuntee jaloissakin sillä tulihan sitä muutenkin käppäiltyä kaupungilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:18

Askelmittari on kyl,mut eipä sitä oo nyt tullu käytettyä niiku ei sykemittariakaa.Kyl varmast tulee ihan tarpeellinen määrä,lisäks tuli eile pyöräiltyä yli 7 km ja muutenki voimistelen päivittäi joten siihe suhteutettuna askeleita tulee sopiva määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:48

ei hajuakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:28

Varmasti tulee kaikki lainvaatimat määrät täyteen, kun käyn vielä tennistä parituntia läiskimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:17

tulee tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:29

Ei ole askelmittaria, mutta olettaisin että tulee. Rappuja kiipeän eräätkin kerran tänne yläkertaan päivänmittaan kaiken muun puutarhassa liikkumisen lisäksi.