Mitä puita kasvaa teidän pihalla? Onko teillä pihlajapuu tekeekö se paljon marjoja nyt?Tammi meiltä löytyy myös sekä koivuja ja

mäntyjä,kuusia joitakin.

Avainsanat: mitä puita kasvaa pihalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 19:59

Kaikkia on , koivuja runsaasti, pihjajia isoja ja useita, kuusia, mäntyjä, leppää,haapaa, pajua, lehmusta ja metsälehmus. Vaahterat ja tammet vielä niin piniä, että puiksi ei voi sanoa. eLhtikuusiakin on ainakin kaksi, joten vidakossa ollaan, onneksi aurinkokin pilkahtelee puiden lomasta.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. Ja pihlajaa löytyikin aika monelta. Lehti puut ikäviä kun haravoitavaa syksyllä sit paljon. kesällä kauniita kyllä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 20:03

Koivuja,lehmuksia ja suuria vaahteroita,lähistöllä pihlajapuita,mutta en ole vielä tarkastanut marjatilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:03

Meillä kasvaa tässä kodin ympärillä koivuja, tuomia ja pihlajia, rannassa joku pajupensas. Mökillä kasvaa pihapiirissä edellämainittujen lisäksi mäntyjä, kuusia ja haapoja. Ei ole kaikkialla pihlajissa paljoakaan marjoja tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:20

tässä urbaanissa ympäristössä enimmät puut ovat kolmekymmenvuotiaita vaahteroita, tontin rajalla rivistö vähän vanhempia koivuja, joten haravoitavaa riittää sitten taas syksymmällä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:27

Koivuja, mäntyjä, kuusia, muutama kaulittu haapa, muutamia pihlajia joista en saa selvää vielä tuleeko minkä verran marjoja. Koristeomenapuita, pilvikirsikka, koiranheisipuu, paratiisiomenapuu, tavallisia omenapuita kaksi ja lehtikuusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 20:58

Kahta lajia koivua, mäntyjä, kuusia, vaahteroita, pihlajia. Marjoja näyttää tulevan paljon tuohon toiseen pihlajaan, mutta toisessa näkyy vain kaksi marjaterttua. Vähämarjainen pihlaja on villipihlaja, ja runsasmarjainen on jalostettua laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:19

Täällä kaupungin pikkupihassamme kasvaa tuo ite istutettu pihlaja (monta vuotta sitten istutettu ja yrittänyt pitää sen matalana leikaten joka vuos, josko siit johtuu, et vast tänä vuonna näkyy tulevan muutamia terttuloitkii?), 20v luumupuu (tänä vuonna ei tuu luumun luumuu,kääk), yks tavallinen mänty ja yks sellanen mänty jossa ihka pehmeät neulaset (tiiä sitten mitä rotuu,höh) sitten muutama nuit jkl pensashärvelöit, mut sit siintää meitin aidan tuol puolel kyl silmii hivelevästi koivupuita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:27

Meillä on pihapiirissä arboretum koska kaikenlaiset sibirskinkuuset ja alppimännyt kasvaa tammien joukossa, ne tosin ovat villejä ja kaiken kokokoisia löytyy. Katajiakin on omiksi tarpeiksi ja niissä marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:26

Pari palmua... ei kun katson tarkemmin, niin ovatkin lehmuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:44

Taitaa olla etupäässä mäntyjä, takapihalla on iso vaahtera ja sen oksat tulevat parvekkeeseen kiinni, Ei haittaa, kiva puu ja orava tulee sitä kautta parvekkeen kaiteelle, lasitus on estänyt kurren visiitit huoneiston puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:36

Lehmusten kaupungissa kerrostalon tontilla on muutama koivukin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:06

Mänty, pihlaja, siperianhernepuu,. pihta, tammi, vaahtera, omenapuita, kirsikkapuita ja kuusi. Ja pari kookasta katajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:49

Koivuja, jalavia, omenapuu, kirsikkapuu, pari havupuuta ja riipparaitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:18

Omenapuita, pihlaja, kuusi, luumupuu,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:31

Honka, mänty ja petäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 11:00

Meidän pihassa on paljon koivuja. Koivukuja johtaa tuonne niemenkärkeen.
Pihlajoita ja kuusia.
Pari omenanmarjapuuta istutin, mutta nuo rusakot tykkäs niistä niin kovasti, että tuskin niistä tulee mitään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:28

Vaahtera, runsaasti koivuja, sellaisia vuorimännyn tapaisia mutta isoja mäntyjä vielä kolme, (saivat isännältä tappotuomion, mikä ettei jos ostaa Hopeakuusia tilalle) sekä Terijoen salavoita yksi mahtavan iso rapun edessä ja yksi pieni poikanen olohuoneen ikkunan edessä. Omenapuita ja kriikunoita kolme kappaletta. Ja pari syreeniä.