Kuinka moni napsuista voisi vetää päällensä "TATUOIMATON BODY"tekstiT-paidan? Kun nyt kesäaikaan näyttäis olevan jokatoisella

mummolla,mammalla ja tädillä olevan joku tatu esillä.

Avainsanat: tatuoimaton ruumis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 22:43

Tääl yks tatuoimaton ilmottautuu, ei oo eikä tuu, muille suon ilomielin, mua ei haittaa, kuhan seast ko. immeisen tunnistaa:D Pojilleni sanoin kyl, jot elkää menkö pilaamaan sitä kroppaa minkä mie oon tehny...

Kysyjän kommentti

Kauniisti sanottu pojille,ei muuten miunkaan pojalla ole,syytä olla ylpeä!!Viikonloppuja!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 14:33

Minä voisin hyvällä omalla tunnolla, koska bodyssani ei ole yhtään tatuointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 14:39

Minä voisin laittaa, minä käytän muutenkin " Aforismi T-paitoja, esim. Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.) minä olen lihava sinä olet ruma , mutta minä voin laihduttaa ) . kävelevä katastrofi ). Positiivisuus on perseestä ) , mieheni ei pahastu näistä paidoista mutta ei omaansa käytä joka olisi hänen mottonsa. minä olen juuri se mies josta äitisi varoitti.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:10

minä voisin aivan hyvin,
pari pientä arpea ovat ainoat koristukset mitä kroppaan on tullut hankittua näiden vuosien aikana ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:21

Minäkin voisin pitää, ei löydy mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:49

Tatskoja ei ole mutta en kyllä pitäisi tuollaista paitaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:58

Sama täällä, ei ole tatuointeja, mutta tuskin tuollaisella paidalla julkisuudessa kehtaisin kulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:20

Kyllä ihan hyvin voisin vetaista sellaisen paidan päälleni. Ja ei minulla tosiasiassa olekkaan yhtään tatskaa missään kroppanikohdassa :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:27

Voisin vetäistä ylleni sillä tatskoja ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:42

ei ole tatskoja ainakaan vielä, ja ehkäpä ei tulekkaan. siis voisin vetäistä sellaisen paidan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:06

Ei ole tatuointeja tullut hankittua. Joten huoletta voin laittaa pusaron päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:19

Ei ole tatuointeja eikä mitään lävistyksiä, edes korvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:55

pitäisin jos olisi sellainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:31

En laittaisi, muutenkin pidän enemmän paidoista joissa ei ole mitään tekstiä, varsinkaan mitään tuollaisia naurettavuuksia. Kotimaisen Rokserin t-paidat ilman tarinoita on parhaita. Kehossa ei ole tatskoja mutta pitääkö sitä mainostaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:07

voisinhan minä.. mut en kyllä hankkisi sellasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 03:16

Kuinka ollakkaan mulla on tatuointikuvion hankkiminen mielessä, joten paidan hankkimen ei ole ajankohtaista just nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:17

Jos vain koossa löytyy niin tänne yksi sellainen. Ei ole kaiverruksia eikä tule.