Onko myös pakarajumppaa muuta kuin kankkujen lihaksia jännittää 150 kertaa päivässä, kiinteytystä nekin tarvitsevat ?

maan vetovoima ja ikä tekee tehtävänsä, ja vähän aikaa voisi oikealla jumpalla kiinteänä takamuksensa, naaman pitää koholla.

Avainsanat: kiinteytys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 17:00

Ite ainakin huomaan, että kun pihaa haravoin, niin siinä pakostakin on ilm. jännittänyt pakaransa, koska seuraavana päivänä on ko. pehva hellänä, luulisin et tehokasta on; eli harava käteen ja haravointiliikettä tekemään, vaik ei ois haravoitavaakaan, näin sitä mennään...:D

Lähteet:
kokemus

Kysyjän kommentti

RÖÖKIN VÄLIS VOISIN VETÄÄ TAAS SEN RÖÖKIN

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 12:37

Omaan jumppaohjelmaani kuuluu "kankkukävely": istun matottomalla lattialla jalat suorina ja siirryn ensin eteenpäin, sitten taakse vain liikuttamalla takamuksen lihaksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 13:11

Mene johonkin tehokkaaseen jumpparyhmään, siellä saa ryhtiä pakaroille ja muillekin paikoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 13:29

Eikös se pyöräily auta siihenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 14:40

Sun ei kannata yksipuolisesti pakaroita rypistellä vaan yhdistää muutakin esim.kyykkyhyppyjä so.kyykystä ponnistus ylös jalat ja kädet suorina ja sit takas kyykkyyn,katsoppa mäkihyppääjien periä.Keppijumppa asentoja eli keppi käsien varassa hartoiden päällä ja selkä suorana kyykkyyn ja ylös,tempoa laskien,hitaasti ja nopeasti,sarjana.Rullaluistelu myös hyvä treeni ja tietty pyöräily eli perät ja reidet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:27

Kyllä rappujen kiipeämin ylös alas on tehokasta..siinä kyllä saa jalat aluksi kipeäksi..
Joskus olen jakanut aamulehtiä kerrostaloihin missä ei ollut hissiä..Kyllä alkujaan kipeytyi jalat..että ei meinannu päätä rappusia alas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:03

empä aina muista niitä jumpata, eikä kyllä muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:30

Mee nelinkontin.Ojenna toine jalka suoraks (voit pitää myös koukus),nosta jalkaa ylös ja alas.Jalka vaa hipasee kevyesti lattiaa alhaal olles.Kevyempi versio on muute sama,mut nojaa kyynärvarsil lattiaa.
Mee selällee,kädet vartalon vierel.Sit nostelet vaa takamusta ylös ja alas,yläselkä pysyy lattias kii.Voit viipyä hetken ain yläasennos ja jännittää pakaroita.