Lisää kasvojumppaa,saatko kielesi tötterölle? Ihan oikeesti,olen tavannut ihmisiä mitkä ei saa rullalle kieltään.

Avainsanat: tötterökieli geenit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 23:15

Eka kertaa tuli tätäkin tähän ikään mennessä kokeiltuu ja uskomatonta mutta totta, menihää tää kieli tötterölle:D

Kysyjän kommentti

Mainiota!Mitäs me TÖTTERÖKIELET!!Molen taas täällä ns.vankileiri Golditzilla,mutta ei haittaa,koetan pitää vain dollarin kuvat silmillä.Mukavaa viikonloppua sulle ja kaikille Napsuille!!Kuulemisiin tai napsuilemisiin! ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 11:59

no kyllä vain ja helpostikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:00

niinkuin vastakkain ikään kuin vihellys asentoon saan ja saan kaksinkerroinkin.. nauraa .. , kun täs samas tekee kieli jutskii .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:00

Kyllä minä sen saan tötterölle, ruman näköistä on, en lapsenlapsilleni ainakaan sitä temppua näytä, kysellä voin heiltä osaavatko he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:02

Saan kieleni kolmelle poimulle ! Harjoittelin sen kerran lapsuudessani, ja saattaahan siitä olla hyötyä artikulaatiossa. Helsinkiläinen ässä sihahtaa aivan aidon tuntuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:10

saanpa hyvinkin, eikös sekin ole joku periytyvä juttu että jotkut saa, jotkut ei... näin muistelisin biologian tunneilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:19

Saan kieleni tötterölle. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 13:11

Tötterölle menee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 13:30

Ei mene tötterölle. Taipuu just sen verran kun puhuessa tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:22

En saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:32

Ei se ole mikään kumma juttu, jos ei saa kieltään tötterölle. Se on todellakin geeneissä meneekö vai ei. Minulla ei mene ja tiedän hyvin monta kenellä ei myöskään mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:12

Kyllä saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:05

Kyllä saan aivan helppo juttu.Ei ole mikään vaikea juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:09

saan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 03:35

En tiedä meneekö tötterölle, kun en näe suuhuni ja peili on rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:13

Meni tötterölle mutta ei rullalle kun kokeilin. Taitaa olla vetreässä kunnossa näin viikonlopun jäljiltä.