Huomenta napsu-väki. Oletteko ehtineet kesäpuuhienne lomassa lukemaan mitään, kirjaa, lehtiä jne.?Itsellä jäänyt vähemmälle.

Ainoastaan selaillut puutarha-alan lehtiä, mutta nyt on kädessäni kirja jota suosittelen kaikille niille jotka haaveilevat huvimajoista. Arja Paasion: Unelmien huvimajat. Olen selannut sitä jo sata kertaa ja saanut hyviä sisustusvinkkejä valmistumassa olevaan huvi- kasvihuoneeseemme.

Avainsanat: lukeminen kirja lehti kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 09:12

aamuisin aamulehden. ja yks naapurin mummo oli heittämässä isot niput sisustustyylisiä lehtiä roskiin, ni kävin pelastamassa ne lehdet itsellein. kirjastosta lainasin muutaman tietokirjan mutten ole vielä kerinnyt niitä selailemaan.
kesällä ei tule hirveemmin luettua, mutta syksysateiden ja pakkaspäivien aikana on kiva lösähtää soffalle lueskelemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 09:21

Minulla on aina ainakin 2 - 3 kirjaa yöpöydällä. Nukkumaan mennessä sitten valitsen kulloisenkiin mielialaan sopivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:32

Aina on joku kirja meneillään, lisäksi luen paljon aikakauslehtiä ja tietysti päivittäin sanomalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:34

Luin yhden Death note manga sarjan loppuun, ja olen lukenut Nana sarjaa ja kaikenlaisia sekalaisia mangoja. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:45

Minä olen puutarha oppaita vaan lukenut ja vinkkejä pienen pihan kaunistamista varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:30

Aina on jokukirja yöpöydälläni,nyt parhaillaan menossa Raaffaelin enkeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:40

Lehtiä tulee luettua aina,mutta kirjoja en ole ehtinyt lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:47

lehdet sekkaan hyvin ja katselen vanhoja puutarha, omakoti ja sissustus lehtiä, puutarhalehdet ovat niin ihania , kun voi sisäisin silmin katsella omaapuutarhaa ja unelmoida vaan, kunes avaa silmät ja todeta et miks ei minulla ole tuollaista, vois tietty ollakin, mutta sitten pitäis olla oma puutarhurikin , joka hoitelis ne ja pitäis kauniina....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:51

kyllä koko ajan yritän lukea jotain kirjaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 10:53

Aina on joku kirja meneillään, mutta vähemmän luen kesällä. Lehdet mitä tulee (ilmaisjakelut) luen tietty ja nettilehdistä iltalehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:15

Joo kolme kirjaa on tullu luettua.. Daniel Defoen -Robinson Crusoe, Reijo Mäen -Vares- Mullan maku, Irvine Welsh -Mestari kokkien sänkykamari salaisuudet. Seuraava kirja on Reijo Mäen -Huhtikuun tytöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:35

Täällä maalla minulla ei edes ole yöpöytää, millä olisi kirjoja tai lehtiä luettavaksi. Enkä nukkumaanmennessä mitään jakasaisikaan lukea. Kapungissa käydessäni saatan lukaista joitain lehtiä, joita tyttäreni on sinne tuonut. Tuntuu, että lukemiseen ei riitä keskittymiskykyä , kun on kaikkea muuta puuhamista väsyksiin saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:57

Vähemmälle on lukeminen jäänyt tältä kesältä.
Lääkärinvastaanotolle odottaessa lueskellut hömppälehtiä.
Tästäpäs tulikin mieleeni, että pitää pistäytyä kirjastossa, ja hakea matkalukemiseksi joku kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:12

Olen yrittänyt kovasti lukea John Lennonin elämänkertaa, kolmeen kertaan olen sen lainannut ja tällä hetkellä suunnilleen puolivälissä kirjaa, muutaman päivän päästä pitää taas palauttaa... mutta jospa sen joskus saan luetuksi :) Jotain lehtiä silloin tällöin selailen kun jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:32

Minulla on meneillään hauska kirja Kirsi Piha: Medicien naapurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 14:16

Meeeenossa on Leo Mellerin" Tästä ei puhuta" varsin mielenkiintoinen ennustus kirja ja aika n äyttää miten kaikki pitää paikkansa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:24

Kyllä olen ehtinyt oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:15

Cooksonin kirjoja pitkin kesää olen lueskellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:07

Minulla on aina lehti keittiön pöydällä auki jota lueskelen siihen istahtaessa. Ja yöpöydällä aloitettu kirja.