Oletko valmis tekemään lapsiesi lasten eteen mitä tahansa?

Voi hyvänen aika sentään,jos heille joku jotain pahaa tekis,niin oksat poi suutarin joulukuusesta!.Tai puhe pois ja henki pihalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 09:02

Kyllä vain. Nykyisin tosin ovat lapsenlapset jollakin lailla tärkeämpiä, kun ovat vielä niin pieniä ja avuttomia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 06:43

ihan mitä vaan.. jopa tappamaan , jos esim. rattijuoppo joita vihaan, inhoon ja pelkäänkin tuolla liikenteessä, ajais läheiseni päälle ja hän menehtyis tai vaammantuis, niin kyllä mieleeni tulee kosto, silmä silmästä tai jotain...

Lisätty: 07.08.2009 - 06:59

yritin tätä vastausta poistaa, kun siirsin sen tuonne ylläolevaan samaan kyssäriin, mutta en saanut ottaiskos ylläpito tämän pois, se on muuten kahdessa paikassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:49

tottakai, sitkun saan niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:39

Kaikessa puolustan ja olen puolustanut kuin tiikeri pentujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:53

Kyllä, aina henkihieveriin saakka !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:13

Joo kyllä varmaan olisin. joo mutta kaikkea vaaraa on paljon nykyään lapsilla, liikenteessä sekä muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:01

Heidän kuin muidenkin läheisteni eteen.