Jäikö tästä päivästä jotakin jonka tallennat sinne muístojen arkistoon?

Minulle jäi. Kun kolmanneksi nuorin lapsenlapseni tuli marjanpoimintaan, niin hänen ensimmäinen kysymyksensä oli: mummi - missä sinun setäsi on?

Lisätty: 06.08.2009 - 23:29

Tarkemmin muistellen, olen tainnut kysyä samantapaisen joskus aiemmin. No ajatus vain tuli mieleeni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 23:34

Pakko tallentaa sinun lähettämät..hymy-jutun..oli ihan mahtavan hyvä..ja se totuus suklaasta..sitte kun tulet:.. syödään ne minun ostamat suklaat puoliksi..niin lihomme saman verran..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kiva että miellytti. Se ainakin jää muistoihin, ainakin siksi aikaa kunnes haalistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 23:41

Ei taida tästä päivästä jäädä paljon muistoja, kun pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Sitä tämä lentsu teettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 00:03

paljohan sinne varmasti jää, aika sitten paljastaa mitkä oli niin merkittäviä että niihin palataan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 01:01

No, eipä nyt ainakaan mitään erityistä mitä tulisi usein muisteltua, niin perus päiv oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:08

oli kyllä niin sanotusti tasaåpaksu peruspäivä , no naamakirjaa yrittettiin kaataa, ei sekään maailmaani mitenkään mullistanut, ehkä päivän kohokohta kuitenkin oli, kun tyttäreni soitti ja saimme nauraa, sekä lapsenlapseni 13v kanssa juttelin puhelimessa, hän miettii milloinka ehtis vielä enen koulua mummilaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:44

Se ainakin jää muistoihin että ensimmäisen kerran elämässäni sairastuin kesällä flunssaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:13

Tjaa, eipä mitään erikoista. Akupunktiossa kävin, saa nähdä vaikuttaako. Ehkä se käynti ei nyt ihan "Muistojen kultaiseen kirjaan" oikeuta, mutta voi olla, että muistan sen kauankin. Oli muuten ihan kivutonta ja vaivatonta, se akupuntuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:45

no eipä oikeastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 14:44

Jokaisesta päivästä pitäisi tehdä ikimuistettava eli nauttia joka hetkestä.Mulla säilyy hetken mielessä se onnen tunne,kun join aamukahvia pihalla aurinkovarjon alla,ympärillä samettinen suloinen lämpö ja ajelu torille saman lämmön ympäröimänä.Nyt katselen taivaalle,hetki sitten tuli 120 raskasta pisaraa,mutta onko jatkoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:50

Siis mitä jäi eilisestä mieleen ? Ei varmaankaan mitään erityistä, kun tänäänkään en sitä muista. Poimin punaiset marjat pihapensaista ja jonkun verran mustia. Nyt tänään olen poiminut ne kaikki ja keitellyt, keitellyt. Olen myös syönyt niitä marjoja, ja siitäköhän johtui etten saanut illalla unta. Tuoreena niissä on eniten C-vitamiinia. Sen verran erikoinen marjanpomimissesonki nyt on, että ei tarvitse väistellä sateita. Vanhastaan minulla on ollut sellainen mielikuva, että aina kun pitäisi mennä pensaisiin, niin sataa. Nyt ei ole ollut pelkoa moisesta. Uikkarit päällä olen tuolla puskissa rymynnyt, kaikenlaiset ötkötät kiusanani, mutta toistaiseksi olen selvinnyt. Nyt pidän taukoa, annan kattilan pihistä ja ehkä illaksi menen poimimaan niitä 'etäpellon' marjoja. Niitä on siellä varmaankin tuplasti näihin marjoihin lisää.