Leipooko teidän miehet koskaan??ja napsun miehet ??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 23:19

En ole koskaan, kuuna päivänä syönyt niin hyviä korvapuusteja kuin meidän epeli leipoo.

Kysyjän kommentti

Ihan käy kateeksi..kun meijän oma ei osaa..tai halua leipoa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 23:09

En leivo, jos piirakan tekemistä ei sitten lasketa leipomiseksi. Ruokaa tulee kyllä tehtyä vaikka kuinka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:10

sämpylöitä tuli joskus värkättyä, jäänyt sekin harrastus (kun ne on parhaimmillaan vaan vähän aikaa, enkä mä millään oppinut leipomaan kohtuullista määrää kerralla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 23:22

Lettuja mies osasi tehdä, ja jouluna teki aina joulutortut valmiista levytaikinasta. Helppoa kun sen osaa : -))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:29

HÄN leipoo suolatonta leipää ja ihan tarkoituksella,siihenkin tottuu ;-)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 00:47

No, ei siis ikinä ole meidän mies leiponu mitään. Onko koskaan koskenu edes taikinaan, enpä usko !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 01:02

Pari entistä ainakin oli kovia leipomaan. pari taas ei leipomisesta edes halunnut kuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 01:18

Kovastikkin leipoi.On loppunut leipominen,kun onnettomuuden kautta joutui mullan alle.Nyyh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:12

kyllä hän ostaa kaupan pakastimessta niitä valmiita koevapuusteja tai pikkipullia ja laittaa ne sujuvasti uuniin , ottaa pois ja kehuu , sitten miten leipoi tuossa huilatessaan, no ei käy kieltäminen , hyvä tuoksu niistä ainakin tulee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:33

Minun mieheni ei leivo mitään vaikka osaakin, itsekin harvoin leivon, on tuo painorajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:21

Ei leivo, valitettavasti, mutta kerää nyt ahkerasti marjoja, kun itsellä kädet niin kipeät. Onneksi mies tekee kaikkia niitä töitä mihin en itse pysty tai osaa ja se riittää mulle. Kovasti on ahkera tuo elämäntoverini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:25

Ei leivo
mut ruokaa kyllä tekee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:19

En leivo nykyään. Taitaa olla kohta kolmekymmentä vuotta sittä, kun viimeksi edes osallistuin leipomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:38

Mieheni leipoo ihania korvapuusteja ja täytekakkuja. muuten hän kekittyy enempi ruuanlaittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:04

Helppo vastaus: Ei koskaan ! Eikä juurikaan tee ruokia, paitsi jauhelihakastiketta ja kalaruoat. Kerran hän ilmoitti, että tehdäänpäs kaalikääryleitä. Mitä otinkin sen kirjaimellisesti ja pistin hänet niitä tekemään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:25

Ei leivo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:28

ei meillä mies leivo kuin minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 01:21

Ei vielä tähän päivään mennessä ole koskaan leiponut.