mikä oli teidän häävalssinne tai häämusiikkinne ?

tuli vain mieleen, kun tippasilmässä kuuntelin Akselin ja Elinan häävalssia , jonka lauloi Tapani Kansa äskeisessä ohjelmassa ...siis meidän oli juuri tuo kuulemani kappale..:)

Avainsanat: häävalssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 21:47

Se oli soittamaton Metsäkukkia. Ei suostunut appeni haitarilla soittamaan, mokoma.

Lisätty: 14.08.2009 - 23:08

Kiitos valinnasta parhaaksi. Ei soittanut appeni jälkeenpäinkään. Mutta muutama vuosi myöhemmin hänen siskonsa mies istutti minut pihakeinuunsa ja soitti yksistään minulle sen. Silloin olisin ollut valmis vaihtamaan appea!

Kysyjän kommentti

toivottavasti appiukko on sen nyt soittanut myöhemmin teille . :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 21:45

Meidän häävalssi oli Mesäkukkia..voi voi kun siintä on pitkä aika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:54

Me menimme niin hiljaisesti avioon, ettei meillä ollut häävalssia eikä muitakaan juhlia. Vain todistajat olivat läsnä. Heidän kanssaan sitten skoolattiin ja kahvisteltiin.

Lisätty: 06.08.2009 - 21:59

Nyt jos olisi häät ja valssin tanssisimme olisi kappaleena Finlandersin "Oikeesti" !!! Ihana kappale : Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:04

En muista. Olin omissa häissäni niin väsynyt, että en oikein jaksanut juhliakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 22:18

Tanssimattomina ihmisinä meillä ei ollut häävalssia eikä muutakaan musiikkia. Häät olivat muutenkin vaatimattomat. Kahviteltiin äitini tiloissa häävieraitten kanssa. Siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:44

Akseli ja Elina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 00:54

Maistraatissa vihittiin.Siellä ei valssattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:59

Meillä oli suvivalssi, ja kun sen joskus vieläkin kuulen niin tunteet nousee pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:11

Kultainen nuoruus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:54

Maistraatissa,mutta todistajakaveri vihelsi Mendehlsonin Häämarssin alusta loppuun,pormestarilla ja kumppaneilla ei menannut pokka pitää,kaverilla kyllä.Poikani häissä Italia-teema eli häävalssi oli Kummisetä elokuvan teema,joka minut pistää vollottamaan,kun kuulen sen,miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:31

Meillä oli suvivalssi. sitä lauloi Reijo Kallio.