Pääseekö suustasi joskus sammakoita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 21:07

Jokainen kai joskus päästelee?!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 21:01

Mistä niitä sinne olisi pesinyt? En ole huomannut kuin tuolla rapun poskessa saniaisten seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 21:04

Puheliaana ihmisenä sanon useinkin ensin ennenkuin ajattelen. Sammoikoitakin pääsee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:09

kysytkin vielä, suupuhuu enenmän , kuin ehtii ajatteleen, et joskus sieltä saattaa pulpahtaa jonkin moinen sammakkokin...mutta onneksi ne peittyy huumoriin , eikä siitä sen ennenmpää sitten jauheta...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:14

- pureskelen ja nielen ruokani hyvin, mitään ei suustani pääse karkuun, ei edes sammakot -

-huumorini on toisinaan senverran omitakeista, että sutkaukseni sattavat olla jonkun mielestä sammakoita -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:16

Ai miten niin joskus? Päivittäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:24

Joka vuosi,kuukausi, viikko, päivä, tunti, minuutti... ei ehkä joka sekunti... En ole kunnostautunut miettimään sanomisiani. Ensimmäinen ns. ajatus, mikä mieleen tulee, tulee myös suusta ulos samantien.. Olen yrittäny harjoitella pitää suuni kiinni, huonoin tuloksin.. Onneksi en ole pahemmin ihmisiä loukannu, tahallani osaan tehdä senkin jos tarve vaatii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:37

Tulee, vielä vaahdon kanssa. Savolaista on minussa puolet, sitä saan syyttää suulaudestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 21:43

Tulee sammakoita ja sammakon poikasiakin. Kun en aina mieti mitä sanon. Joskus ihan nolottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:09

Sammakot on oikeasti tosi symppiksiä ja tykkään niistä kovasti. En missään nimessä kiusaisi niitä laittamalla niitä suuhuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:15

Muiden mielestä varmaan päivittäin mutta en minä asiaa tunnusta, itsepäinen kun olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:00

aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:40

Omasta mielestäni aika harvoin. Olen tehnyt kansainvälistä kauppaa n. 30 vuoden ajan. Siinä on pitänyt ottaa huomioon eri uskonnot, kansallisuudet, ihonvärit, sukupuolet jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:29

päääseehän niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:16

Kyllä niitä välillä pääsee, jos on sellainen tilanne.