Huomenta napsukaverit..miten hyvin nukuitte viime yönä?

Minä ainakin nukuin hyvin..aamulla kun heräsin oli napsu heti mielessä..
Meni vähän pitkäksi iltainen napsuttelu...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 14:49

Hyvin nukuin kaiken kaikkiaan, kiitos vain kysymästä. Välillä havahduin kesken unien ja jatkoin taas unelmointia. Viime yön vietin jossain vuoristossa ja näköalat olivat komeat. Hiukan muistan, että pelotti kun ajelimme pitkiä vuoristoisia ja kapeita kujia. Eli matkailu oli mielessä joten ei meinannut raaskia aamulla herätä. Ehkä ensi yönä jatkuu tyynymatkailu...

Kysyjän kommentti

Sinulla oli jännä yö..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 09:28

Viime yönä nukuin hyvin,jalka krampitkaan eivät vaivanneet,vaikka illa satui ikävä tapaus,kun naapurille piti soittaa ampulanssi,hän kärsii kaksisuuntaisesta mieliala häiriöstä ja hänen olonsa oli tosi vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:43

En lainkaan,olin töissä.Nyt menen nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:44

Oikein hyvin nukuin. Pullo siideriä saunan päälle takasi nopean nukahtamisen ja yhtäjaksoisen unen aina aamukuuteen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 09:53

Kaikki viisi tuntia kuin tukki. Hieman silmät oli sirrillään, mutta kunnon kupponen kahvia ja raikas ja viileä terassi-ilma hävitti viimeisetkin siristykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:03

huonosti, kun kissa kiusas... mutta ehtiihän tässä vielä ottaa pienet kauneus unet, jos on tarvis..:) muutenkin ain heräilen muutaman kerran yössä ... huhhuh helteeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:37

Ihan hyvä yö oli nukuin hyvin. Kissa tuli aamulla 6:ta koputtamaan tassulla ikkunaan oli avattava ikkuna ja jatkoin jälleen unia. kissa tuli myös jalkapäähän nukkumaan kanssani ja kehräs myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:48

no yössä ei valittamista ja aamulla ilma oli tosi komia, niin lähdin tota jokivartta taas vaeltelemaan, päivän liikuntatavoitteet tulikin täytytettyä kertaheitolla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:58

Mukamas hyvin heräten kuitenkin joka tunti vähintään. Onneksi nukahdin heti uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 11:11

Minä nukuin hyvin, ja nyt aamun olen vähän touhunnut täällä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:37

Maaten, kuten tavallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 14:06

Oikein hyvin, kiitoksia vaan kysymyksestä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:12

Nukuinkin 12 tuntia, miten siinä niin pääsi käymään ? Eilen olin muutaman tunnin lapsenlikkana, mutta eihän se nyt niin rasittavaa pitänyt olla. Yhden pikkusiiderin join, ja omenamehua, ei edes käynyttä. Mutta niin vain nukutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:34

ihan hyvinn kiitos