Herkkä sana?

Sinun mielestäsi.

(voi että täältä puuttuu se yleinen osasto, älkää siis edelleenkään välitä tuosta kategoriasta)

Lisätty: 13.08.2009 - 00:34

Ennenkuin valitsen parhaan kerron mitä minulle sanottiin kun pyysin sanomaan jotain herkkää. Vastaus oli - kuulalaakeri.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 17:30

Kun avopuoliso sanoo pikku muhkuksi, se tuntuu hyvältä =)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Muhku on pehmeän pyöreä ja maistuu hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 23:18

Kaikki Enkelin lausumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:22

Minulla on kullan-nuppuja tytären lapset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:59

anna suukko.. mieheltäni......, mutta suloisinta on ilman sanoja , kun nuo pienet alk.. 1,5 kk- 13 v...tulee ja halii täydestä sydämmestään... tuo pienikin 1, 5 kk viimeksi , kun nähtii tuli mummin syliin ja halas niin kovasti että, tuli mummille ihan tippa silmään...:)) saatika sitten tuo 13v joka vieläkin antaa mummille hyvän suukon sekä halit ja nuo pojat tuossa välissä .. ei ole sen ihaninpaa , kuin lasten vilpitön rakkaus...ei siihen sanoja tarvita.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:15

Sano puukko,
anna
kullalle suukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:17

hmm sana, Kaipaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:35

Läheisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:28

Viimeksi ollu pienen lapsen lapseni sanomana minulle "rakastan sinua", olet tosi ihana mummi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:08

Lastenlasten vilpittömät kiitokset ja ihmettelyt/kehumiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:15

Lapsenlapseni sanomana, että mummo mulla oli kauhee ikävä sua. No siinä oli jo monta sanaa, mutta tuo ikävä saa minulle tipan silmäkulmaan joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:04

Korvannipukka.

Se on yksinkertaisen kaunis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:25

Isoäiti on hieno !