Onko teille tullut puhelua...

...jossa joku firma kauppaa digitelevisiota, firmasta ei saa selvää kun kauppaaja puhuu niin epäselvästi. Mulle tuli tällä viikolla semmoinen kauppaaja, sanoin että meillä on sellainen ja en tee tuommoisia kauppoja puhelimessa, myyjä vaan intti että keskustellaan asiasta, sanoin lopulta että jos joskus tarvitsen televisiota niin ostan sen tutusta kaupasta jolla on kunnon nimikin.

Avainsanat: kyllä numero oli tuntematon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 21:54

En muista televisiota kenenkään kaupanneen, mutta asuntoja tekstiviestillä kyllä.
Yleisin kauppiassoittaja on puhelinluettelokauppias, joka julkaisisi numeroni keksimässään internet-numeropalvelussa. Kiellän ehdottomasti julkaisemasta yhtään mitään edes ilmaiseksi.
Noita luetteloita täytyy olla satoja, soitoista päätellen.
Toisinaan sähköpostista löytyy nigerialaiskirje. Ennen ne olivat ihan oikeita kirjeitä, nyt spämmiä, jota tulee suodattamattomaan sähköpostiini.
Italianpuhelua odotan päivänä minä hyvänsä. En aio soittaa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 20:57

Ei ole tullut sellaista puhelua. Kuulostaapa hämäräperäiseltä. Oliko salainen numero?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:59

Ei ole sellaista puhelua tullut. Muutenkin olen saanut olla rauhassa lailenlaisilta kauppamiehiltä. Ainakin toistaiseksi. Nimeäni ei ole missään puhelinluettelossa, ehkä siinä syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:00

eivät ole rohjenneet minuakaan lähestyä, ja turhaa olisi ollutkin sillä en osta mitään puhelinkauppiailta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 21:08

Ei ole vielä, ja yleensä minä rääkäisenkin välittömästi etten osta mitään. Olen monta lehtimyyjää suututtanut sen takia. Vaikka eihän se heidän vikansa ole, työtään vain tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:30

Ei kyllä sellaisi puheluja ole tullut..mutta niitä lehden-tyrkyttäjiä kyllä..pitän puhelun poikki jos en saa suuvuoroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:37

ei ole tullut mitään tollaista puhelua onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:55

Peesaan muita ja olen iloinen ettei ole kohdalleni sattunut - vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 22:40

Minä en vastaa nykyisin tuntemattomiin numeroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:21

Eipä, onnekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:54

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:09

Ei ole vielä tv kauppiasta , mutta alushousujen kauppias on kännykkääni muutaman kerran soitellut.