Kaikille Napsuille yhdessä ja erikseen,KIITOS monista"paras vastaus"kunnioista!Nyt ei ole mahiksia enempi kiitellä,eikä valita

vastauksista,kun yhteys niin h.hidas,mutta kunhan pääsen oman koneen kimppuun...perästä kuuluu ;-) !

Lisätty: 06.08.2009 - 00:03

KIITOS Napsut,ny moon ihan punanen naamast,lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon;enää 1 yö ja tulee joulu eli pääsen kotiin...

Avainsanat: kiitos napsuille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 19:01

No mie ihmetellykkii, jot mis sie oot (ja vielkii ihmettelen) palajahan oman koneen kimppuun ihka pian, johan sitä tulee ikäväkii, on kuin oma lapsonen:)

Kysyjän kommentti

Kiitos jonin13 ja kaikki Napsut,ihania vastauksia kaikki ja kaikki parhaimpia,ehdottomasti!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 18:59

Hei, olet ne ansainnut. Kiitos kun olet vastannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:57

eipäs mittee.. tuleppas pian tänne seuraamme , ei mitään kiirettä kuitenkaan , kunhan nopiaa tuut.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:23

Hyviä ja hauskoja vastauksia annat. Ne voisi kaikki valita parhaiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:23

Jepp jepp, onhan se aina piristävää kun on valittu parhaaksi vastaukseksi oma vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:48

lähde vaan siitä että kaikki kiitos on ansaittua (ja sano itelles 'hyvä minä')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:42

Sinulle se kiitos kuuluu kun ole parhaaksi valittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:48

Parhain aina palkitaan..että olet antanut hyviä vastauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:49

Paras voittakoon, niin se etenee! =)