Pelottavin ääni minkä olet kuullut?

Lisätty: 05.08.2009 - 22:29

Tätä kysyttiin Pikku-Kallelta, joka oli jo kasvanut aikuiseksi. Hän vastasi, että -krips, krips-.
Kysyjä tietysti ihmetteli, että mikäs kauhea ääni tuollainen on? Pikku-Kalle kertoi, että hän oli oli yöjuoksulla eksynyt neitosen makuukamariin, kun ulko-ovelta alkoi kuulua avaimen rapinaa. Neito kertoi hätäisesti, että se on hänen miehensä ja että Kallen kannattaisi nyt häippäistä mitä pikimmin. Kalle ei kahta kehoitusta tarvinnut, vaan nappasi vaatteensa tuolinkarmilta ja oli juuri hyppäämässä ikkunasta ulos, kun mies nappasi häntä kiinni sukukalleuksista. Silloin kuului tuo kaamea -KRIPS, KRIPS-.
Ääni läksi miehen kynnestä, kun hän toisella kädellä yritti avata sveitsiläistä linkkuveistään yhdellä kädellä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 17:30

Aseen laukaukselta kuulostanut ääni ja pelokas huuto/kirkaisu perään, ja ääni kuin joku olisi iskenyt ikkunan säpäleiksi. Kuului kerran yhdestä talosta kun oltiin kaverin kanssa ulkoiluttamassa koiria :s
Sellanen sarja vähän pelästytti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:31

Mieheni jyrkkä, ei sana, ottaa aina sydämmestä ja hermostun , 2 kertaa on tämä tapahtunut 35 vuoden aikana, en ole edes niistä vielä toipunut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:34

En mitään kauhean pelottavaa ole koskaan kuullut. Ehkä se kun salama iskee johonkin lähistölle, niin se räminä, ryminä, ritinä ja pauke on aika vaikuttavaa. Mutta ei sekään pelota varsinaisesti. Jos olisin sodan aikana elänyt, voisi ne pommituksen äänet olla aika kamalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:54

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffflöööööööörpppprieer

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 16:59

Pup pup. Vetäisi vaahtosammuttimen kokoinen tyttölapsi mutapellon poikki kotia suoraan alle parhaimmankin aiturin maailmanmestaruusajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:09

Asuin 40 vuotta sitten rautatien vierellä sijatsevassa kerrostalossa. Kuulin yöllä kun pikajuna tuli ja ääni voimistui ja juuri kun se juna oli törmäämässä taloomme heräsin unestani.
Kuuntelin kun ei se ääni ollut vaimennutkaan, höristin korviani ja yläkerran makuuhuoneessa nuoripari ajoi sängyllä pitkin lattiaa nähtävästi lapsentekohommissa.
Voin keroa että homma oli onnistunut kun 9kk tapauksen jälkeen työntelivät lastenvaunuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:16

Pelottavinta en nyt osaa sanoa, mutta kamalin ääni on se mikä syntyy, kun veitsellä raavitaan kattilan pohjaa...iiik. Jaa-a, ehkä pelottavinta on ollut kuunnella aikoinaan perheväkivallan ääniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:51

Kierrän vähähän kysymystä.Oli äänieritetty tila jossa en kuullu omaa enkä kaverini ääntä. Epätodellinen tunne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 18:23

Kyllä suihkarin ääni on aika kauhea,kun lentää talomme yli matalalta,se pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 18:58

Jalan luun katkeaminen. Aivan kuin näkkileipä olisi rusahtanut. Kuulen sen vieläkin päässäni vaikka onnettomuudesta on jo 13 vuotta. Toisin kuin pelkäsin aluksi en ole joutunut jättämään lempileipääni, hapankorppuja maksapasteijalla siveltynä ja päälle etikkakurkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:11

Kyllä karmein ääni on ollu mun oma karjunta lapsiani punnertaessa ulos!! =))) =D Onneks sitä ääntä ei enää tarvi kuulla, huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:44

Paloauton vinkuna..asuimme aikanaan kerrostalossa..alakerrassa syttyi tulipalo..se oli kyllä pelottava hetki..asuntomme oli ihan savua täynnä..eli savustuimme..kotivakuutus korvasi kyllä vahingot..
Ja valitettavasti oli meidän kellari-komero mikä paloi..ja paljon tavaraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:02

Muistan, kun yhtenä yönä heräsin siihen, kun joku ihan varmasti laarasi lehtien sivuja. Siis heräsin siihen ja sit se loppu se ääni pieneen jysähdykseen. Sydän jyskyttäen lähdin katsomaan mikä se oli ja tietty kummituksia pelkäsin. Mutta kas kummaa, silloin oli käytössä oikeat puhelinluettelot, em oli ollut pöydällä, siis reunalla varmaan ja siinä alapuolella oli tuoli, jonka kautta puh.luettelo putosi lattialle. Joka välissä sen sivut laarautuivat ja niistä se ääni kuului. Mutta, kun tuo tapahtui yöllä, se tuntui kauhealta. Sydän pomppi vielä kauan aikaa, vaikka tiesinkin äänen synnystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:21

kyllä se on tuo ukkosen ja salaman jylinä ja rätinä, siihen en totu ikinä, enkä siihen ääneen ilman pientä tai oikeastaan isoakin paniikkia ... pelkään, inhoon ja kammoksun ukkosen ilmoja...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:25

Junan ääni on ainakin kamala, ja sellainen pelottava nauru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:42

Pelkään ylimalkaan kovia ääniä. Oikeastaan olen ääniyliherkkä. Ruohonleikkurinkin ääni on epämiellyttävä. Talossa kuuluvat kaikenlaiset naksahduksetkin tuntuvat ainakin huolestuttavilta. Autostakin kuuluu kaikenlaisia ääniä, sillä minulla ei ole koskaan ollut niin paljon rahaa, että olisin raaskinut ostaa aivan uuden auton.
Silloin kun asuin kerrostalossa, niin naapureista kuuluvat tappeluäänet pelottivat. Olen joutunut kutsumaan usein poliisin naapurin rähinöintiä rauhoittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:49

Vuosia sitten kun likkakaverini oli luonani yötä niin yöllä heräsin ja säikähdin ihan tajuttomasti kummaa, matalaa ääntä enkä kuitenkaan oikein saanut selvää siitä. Ystäväni puhui unissaan! Hiton pelottavaa!! Oikeesti :-)