mistä saisi 12 vuotiaana töitä tai jtn mistä tienaisi rahaa,vaikka onko mahdollista hakeutua johonkin mainokseen?mihin?

ei ole

Avainsanat: töitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2008 - 10:38

Kauppojen ilmoitustauluille laitettava ilmoitus, eriteltynä tehtävillä, joita haluaisit suorittaa ja tietenkin yhteydenottotiedot, voisi olla avuksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 07:49

Kun itse olin 12 (tosi kaun aikaa sitten), myin jotain Punaisen Ristin merkkejä ja kaikkea sellaista.

Jos siinä lähistöllä asustelee jotain vanhuksia tai muuten huonosti liikkuvia, voit aina kysellä jos ne tarvitsivat jotain kaupassakäynti, koiran ulkoiluttamis tms. apua, sellaisista hommista voisit tienata raskurahoja.

Lisätty: 26.06.2008 - 08:24

kummitytöllä on naapurinsa kanssa sellainen diili, että hän käy, pientä korvausta vastaan, tyhjentämässä nääpurin postilaatikon ja kastelemassa kukat aina kun ovat reissussa (reissaavat aika paljon)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2008 - 11:55

Käypäs kyselemässä ihmisiltä tai jätä ilmoitus ja tarjoudu pesemään ikkunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 09:12

Turkulainen hakee mainoksen jakajia,ikäraja on tosin 14-vuotta,mutta sitä voi kiertää.Pääset myös mansikoita ja herneitä kerämään.Ilmoituksia on jatkuvasti lehdissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 00:34

Sama ongelma : / olen 12, lähdössä keväällä tampereelle. Ajatus olisi ostaa itselleni jotain kivaa, mutta mitä saan kun nyt on 29 euroa. Tarkotus ois kerätä kevääksi n.90 euroa, tuskin onnistuu, talvella. Mitä töitä sais 12 vuotiaaa TALVELLA Ja KUUSAMOSTA koska en ainakaan ilmoituksia lehdenjakuusta tai muusta ole nähnyt.