Aasiasta tulee muitakin kuin ihmisiä tänne Pohjolaan, mutta mikä on tuore uutuus?

Lisätty: 04.08.2009 - 00:07

Annan vihjeen: sillä on jalat.

Lisätty: 04.08.2009 - 01:02

Toinen vihje: liittyy kankaaseen

Lisätty: 11.08.2009 - 09:01

Ennen kuin valitsen parhaan, kerron oikean vastauksen. Kysymyksessä on kahlaajalintu, Ylämaantylli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 09:25

Sehän on tämä kävelevä kala.

Kysyjän kommentti

Kiitos, läheltä liippasi. Kävelevä on mutta on kävelevä kahlaajalintu, Ylämaantylli nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 23:54

Monta asiaa tulee Aasiasta, kuten esim. Suurin pakolaisaalto tuli tänne vuonna 1997. Sekä: Tätä kauppiaat perustelevat ininällään siitä "ettei kannatta pitää valikoimassa". Syy on siinä, että tänne ostetaan sisään halpaa kamaa Aasiasta - oletko huomannut että useimpien kenkien sisäpohjat on tehty pahvista, se vaan peitetään liimaamalla sisäpohjallinen kiinni, ettei asiakas näe miten huonosti kenkä on valmistettu. Sisäänostajille ainoa kunnon asiakas tuntuu olevan missimittainen nuori likka, joka etsii halpoja trendivaatteita eikä ymmärrä materiaaleista, leikkauksista, yms. mitään. Eli ei kannata satsata laatuun, vaan määrään ja nopeaan vaihtoon.

Lisätty: 04.08.2009 - 00:38

Jalallinen? No sitten se on tämä.
www.vastavalo.fi/boleophthal...76325.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 23:54

En nyt muuta keksi kuin sen kalan, jota maarit3 teki tässä yksi päivä, ja sanoi sen olevan hyvää. Jostain idästähän se tuli. Oliko sitten ihan aasiasta niin en ole varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:07

Aasialainen joskus silloin kun vielä olimme nuoria.Sitä ei pidetty minään,ja kuitenkin siihenkin kuoli tuhansia ihmisiä meillä ja kymmeniä tuhansia jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:04

tulekos sieltä silkkiperhosia ...kutomaan tänne suomen kamaraan silkiä...tämä vain tälläine arvaus , jos vihje kangasta ja jalat.. siitä mietin , et joskos tuollaine täälä pärjäis... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 16:28

Oiskos nuo eläimet niitä alpakoita (mut se on jo vanha juttu, etkä ehkä tarkoita sitä), toinen vaihtoehto tiibetinantilooppi, josta valmistetaan shahtoosh-villaa??