Kuinka äkkiä laitat rukkaset naulaan?

Eli miten helposti annat periksi, luovutat?

Lisätty: 03.08.2009 - 23:35

Älää tuijota tuota kategoriaa, se ei ole ehdoton. Asiassa kuin asiassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 23:46

Kyllähän tuollaiset muunnokset ovat aina mahdollisia, mutta uudet rukkaset voi aina saada tilalle.....
Ensin tulee väsy, sitten menee tietysti terveys.... no toivottavasti säilyy henki. ..., mutta en luovuta....vaikka mikä olis.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sitkeä sissi optimistisella luonteella varustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 23:35

Olen perhanan sitkee yrittämään. Jaksan vaikka kuinka kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:46

kolmaskymmeneskahdeksas vuosi menossa, eli en ihan heti alkuunsa luovuta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:16

Suurlakon aikana äiti lähetti Helsingissä asuessamme minut kysymään kaupasta. olisiko perunoita. Kiersin sitten kaikki mahdolliset kaupat koko Taka-Töölöstä, niitä oli 14 muistaakseni, aikaakin siihen meni pari tuntia. Kun sitten tulin kotiin, niin äiti vain sanoi, ettei olisi tarvinnut kiertää niitä muita kauppoja. Siis olen sinnikäs. Kun johonkin ryhdyn, en hevillä lopeta. Sama periaate on vieläkin tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 01:54

Kumpa osais aina ajoissa lopettaa, sillä tyhjän saa pyytämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:13

en helposti luovuta,vain jos todella tajuan yrityksen olevan 100% turhaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:41

Mottoni on:periksi ei anneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:46

Minä yritän 3 kertaa ja sitten pyydän mieheni apuun, olen äkkipikainen ja helposti suuttuva ärhentelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:12

riipuu ihan siitä mistä on kysymysys, esim . purkin avaus , jos ei aukea, kun olen toven sitä yrittänyt , niin sitten annan olla tai joku muu saa aukaista , no oikeastaan on hiemna lyhyt pinna , mutta on asioita joilla pitkäänkin sinnittelen antamati periksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:35

en hevillä luovuta
niin kuin tyttäreni toteaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 09:52

En ole kovin sitkä luonteeltani,aika helposti pyydän apua mieheltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:21

Riippuu asiasta, toisinaan annan periksi liian helposti, toisinaan isken päätäni seinään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:52

En kyllä äkkiä laita rukkasia naulaan..kun innostun jostakin tekemisestä...siinä hihat heiluu..ja hommat luistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 04:33

En hevillä.