Mikä mielestänne on tämän ajan turhake (jos minua ei lasketa mukaan :-) ?

Lisätty: 03.08.2009 - 23:03

Esineestä tai välineestä lähinnä on kyse. Kunhan heitin ton loppukaneetin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 23:14

No sinä et ainakaan mikään turhake ole. Päinvastoin sanoisin, aina tyylikäs herra Mr Napsu.

Tässä sitävastoin on tosi turhake.
Vaipankätkijä on Vuoden turhake

Suomen Luonto -lehden lukijat ovat valinneet Vuoden turhakkeeksi vaipankätkijän.

Vaipankätkijä on roskis, joka kääräisee vauvan kakkavaipan tiiviiseen sitruunantuoksuiseen, antibakteeriseen muovikääröön kannen alle. Säiliöön mahtuu 28 kakkavaippaa, jonka jälkee kääröketju kipataan jäteastiaan. Muoviletkua sisältävä kasetti riittää 160-180 vaipan kätkemiseen, minkä jälkeen sekin joutaa roskiin. Tilalle on ostettava uusi kasetti. Yhden lapsen jätösten kätkemiseen tarvitaan 30 kasettia, koska lapsi käyttää vaippa-aikanaan noin 5000 vaippaa.

Kysyjän kommentti

Alkaa olla vaikea valita, mutta perustelusi olivat hyvät kuten aina. Hyvää loppukesää! Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 22:55

Turhake? Kuka, mikä? Et sinä ainakaan. Täällä on muutama muu sellaisen nimikkeen omaava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:57

Ei kukaan ihminen voi olla turhake. Lehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 23:28

Känny, jossa on tietsikka. En voi keksiä sille mitään järkevää syytä miksi siinä pitää se olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:23

Taulu-TV ! Sellainen, joka hankitaan ihan toimivan television tilalle, vaikka edelliselläkin näkisi ihan hyvin kaikki ohjelmat. Muutenkin kaikki uudempi elektroniikka on turhaa, mikä siinä viihdemaailmassa niin kiehtoo Ralliauot ovat myös turhakkeita, samoin liian hienot kännykät. Ja on paljon muitakin, en edes tiedä, mitä kaikkea onkaan keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:18

Tämän päivän monet barbit/nuket, kauhiaa miten lapsille sellaisia annetaan. turhia sekä huonoja vaikutteita antavia muovimönttejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:17

suomalainen poliitikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:43

Pesaan munkkia. Suomalainen puoluejärjestelmä on vesittynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 07:10

Hampurilais paikat, katsoo tuota nuorisoa joka on niin pulleata ja niissä paikoissa syövät ja pullistuvat entisestään vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:22

minulla se on tuo yleiskone tällä hetkellä, kun vie ison kaappitilan, enkä sitä ole käyttänyt kuin parikertaa ..ja se on ollut jo minulla iät ja ajat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:25

Minulla on jalkakylpy allas,sähköllä toimiva,en ole käyttänyt varmaan kahtakertaa enmpää,sen ongelma on siinä, siihen ei saa laittaa vettä tarpeeksi,se on ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:19

Minulla on lahjaksi saatuna ns. kasvosauna. Ikinä en ole edes kokeillut sitä joten minulle se on turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 18:13

Puhelinmyyjät - anteeksi vain, jos joku teistä sattuu olemaan sellainen. Uskon ihmisten tietävän mitä he haluavat ilman tuputusta ja elleivät sitä itse keksi niin sitten se todellakin on turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 22:21

Todella ne puhelinmyyjät..välillä pitää pistää puhelu poikki..kun tulee niinkuin olis..jouku nauhuri päälä...ie saa sanotuksi mitää väliin..hupsista silloin laitan puhelimen kiinne.....