oon ostamassa honda cr 80 cc.. oon 170 cm ja 56 kg.. elikkä onko tämä sopivan kokoinen ja tehoinen?

oon ostamassa mutta en tarkalleen tiedä onko tämä sopiva...

Avainsanat: crossit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 23:37

Teho riittä kyllä, jos runko on vaan aikuisten mallia, kuten pituudestas voi päätellä,,pitää olla.

Lähteet:
www.kypäräpakko.org

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 20:29

Kannattaisikohan sitä kysellä noista myyvistä liikkeistä. Tietävät ainakin mikä on sopivampi jos tuo ei käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 20:50

Olen Idan kanssa samaa mieltä..ammatti-ihmiset tietää liikeissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:06

Jos on ensimmäinen pyöräsi, niin koko on sopiva. Tehot riittävät aivan varmasti ja kun opit ajamaan paremmin voit vaihtaa sen sitten parinvuoden päästä isompaan. Liian iso ja tehokas pyörä on vienyt monen nuoren kaverin terveyden ja pahimmassa tapauksessa hengenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:23

samaa mieltä onttopohjan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 18:19

On se sopiva mutta paska se on lelu! Osta mielummin suzuki rm80cc vuosimalli 85- 95 niissä on ainaki potkua ja paljon itellä oli sellanen mut ny on 250cc suzuki rm!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:23

kun nyt tuli puheeksi niin olen katsellu tuollaista suzuki rm80 ja olen 160cm pitkä niin onko se liian iso.