Oletko enemmän riidanhaluinen vai sovitteleva?

Avainsanat: riita rauha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 14:56

liian laiska riitelemään, eli sopuratkaisuja pyrin etsimään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 15:02

Ensin riitelen ja sitten sovittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:16

Vanhemmiten olen tullut riidanhaluiseksi jopa, nuorempana olin nöyrempi ja sopuisampi, turha kiltteys kostautuu että tyhmänä pidetään ja saa pompottaa miten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 15:26

Mieluummin minä sovittelen, mutta joskus omat asiat vyöryy niin yli, että on pakko avaista tuo sanainen arkkuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:55

kyllä sitä sopuliratkasuihin nykyään pyrkii , ei ole enerkiaa siihen riitelyyn , oikos sitten sekin laiskuutta , kun ei jaksa turhista kitistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 16:00

Nykyisin sovittelevampi, nuorempana kovin riitahakuinen. Onneksi olen muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:13

Sovitteleva tyyppi olen. Johan horoskooppimerkkini vaakakin sen kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:22

Riippuu asiasta, toisinaan todellakin riidanhaluinen, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:41

Olenhan minä kyllä eri mieltä monista asioista. Mutta en minä vielä katso kuitenkaan olevani riidanhaluinen. Saattaahan joku tietysti olla minusta toista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:53

En pidä riidoista, joten olen sovitteleva, ajattelen, et yleensähän ne on ne asiat, jotka riitelee, ei ihmiset, mut kun ihka tarpeeks vieteriäni koitellaan (ja se on tosi piiitkää, venyy ja venyy), niin sit on oksat pois ku se sit vihdoin katkeaa ja silloin yleensä myös aiheesta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:54

Joskus on pakko yrittää riidellä, että saisi jotakin happeninkiä aikaiseksi...Ei meillä aivan hevin saa riitaa täällä kotona ainakaan aikaiseksi. Olen kyllä hyvin sovittelevakin. Todella lyhytvihainen :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:27

sovitteleva , en ole yhtään riidanhaluinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 18:08

Vanhempani sanoivat aikoinaan minun lapsena sanoneen olevani rauhan mies.
Stä olen vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 19:09

en ole riidanhaluinen,mutta puoleni pidän, ja tietysti olen aina oikeassa :)
helposti tulistuva kuin myös leppyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:58

sovitteleva. en osaa riidellä, tiuskin ja nauran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:54

Eihän sitä kukaan haasta riitaa...
Sietokyky on kasvanut sosiaalialantöissä - ja myös kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:37

riidanhaluinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:23

sovitteleva, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:41

Kyllä olen sovitteleva. riitelen tosi harvoin.