apuva mihin n'pp'imist;st' h'vis 'ja ;t .. siis aat ja oot, noi ovat a, mut pisteet ylhaalla ja o kuin myoskin puuttuvat ..

taalta puuttuu nyt muitakin merkkeja.. tata tama on harjoittelijan elama , kun ei osaa nappaimistoa kayttaa..

Lisätty: 03.08.2009 - 10:18

kiitoksia kiitoksia , nyt tulee äät ja ööt .... :) kyllä täältä saa apua vaivaan kuin vaivaan olette niin ihania te rakkaat napsulaiset .. kiitos vielä kerran...:)

Avainsanat: a ja o puttuu siis a pisteet ylhaalta ja o my;skin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 09:23

Kokeileppas täältä vaihtaa asetuksia:

Käynnistä -> ohjauspaneeli -> aluekohtaiset ja kieliasetukset -> kielet -> klikkaa "tiedot" ->valitse oletuskieleksi suomi.

Nyt siihen on vaan vaihtunut englanti kai.

Kysyjän kommentti

kiitokset neuvosta .... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 09:26

kieli sulla vaan on mennyt solmuun, enkuksi, noilla marian ohjeilla oikenee, hyvää päivänjatkoa vaan oikeakielisenä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:41

Mitä yhteistä on naisella ja tietokoneella?
- Jos osaat painaa oikeaa nappia, niin saat mitä haluat.