Nyt on sitten kartano ostettu :) Missä itse asut?

Lisätty: 02.08.2009 - 10:42

Kiitos onnitteluista :) Kartano on täällä pohjois suomessa... Pienen pienessä kylässä ;) Kaupungista muutetaan maalle!

Lisätty: 02.08.2009 - 20:17

En nyt sentään lapissa asti asu ja ihan oikea kartano se on ;) Kartano on v. 1868 rakennettu, 7 huonetta ja keittiö sekä pesutilat ja sauna. Reilut 200m2, piha 0.5 ha, lisäksi peltoa ja metsää. Sitä taloa on rempattu -90-luvulla joten mitään pakko remonttia ei tarvi tehdä. Pihalla on vielä vanha aitta ja navetta, sekä 2000-luvulla rakennettu pieni omakotitalo joka on ollut toimistokäytössä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 21:17

Ihanaa, onnea, sinä teit sen. toivottelee Mariaana, joka asuu omakotitalossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 21:12

Olenkin odotellu tietoo että milloin Kartanon rouva laitta jotain infoa, miltäs tuntuu? itse asun ,,sääli kerrostalossa nykyään, muuten kok ikäni omakoti talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 21:14

Vau onko isokin kartano? :)

Itse asun kerrostalossa. xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:22

onnea kartanollesi . ! itse asun omasa pienessä paratiisissäni jota en vaihatis mihinkään ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:23

Onhan kartanossa upeaa asua. Minun pitää tyytyä omakoti-taloon..olen kyllä ihan tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:24

Onnea uudelle kartanolle !! Olen asunut viimeiset kymmenen vuotta rivitalossa, joka on Kemijoen rannalla, Ounasjoen ja Kemijoen yhtymäkohdassa. Hyvä on paikka. Sellainen kuten paritaloja kaksi olisi yhdistetty, siis ei aivan tavanomainen rivari tämä ole. Meillä on oma ranta ja laituri ja isot takapihat..Tähän muutin 200 metrin päästä omakotitalosta, joka oli kaksi kertaa niin suuri kuin tämä rivari. Mutta ei ollut tarvetta niin suurelle enää, joten tämä on sopiva nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:52

omakotitalossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 23:11

Vaatimattomasti kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 23:22

onnea! omakotitalossahan minä.. vanhassa mutta ihan mukavassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 01:17

Kiva juttu ! 2 kerrostaloa asuntoa ja kesänökki sekä tilapäikämppä 6hengen talvi asuttava asuntovaunu.Mistä muuten kartänon löysyt? hämeesähän niita on runssaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 01:46

onnitelut kartanonrouvalle vaan täältä salakateelliselta rivariasukiltakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 04:45

Tällä hetkellä ainakin väliaikaisesti rivitalossa ja kesämökki löytyy järvenrannalta moottoriveneineen. Harkinnassa olisi vielä rakentaa jonkunlainen kunnon hirsimökki ympärivuotiseen käyttöön, kunhan kaikki asiat tästä selkiintyvät. Vieressä olisi vapaa tontti rivaralille ja omakoti talolle.....mietintä myssy päässä ollut jo pitkään. Josko rakentaisi molemmat ja toisen myisi sitten pois. Suhdanteet eivät vain ole nyt parhaat mahdolliset....vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 06:50

Kerrostalossa .Kartano kuulostaa upeelta.Täällä haaveena hirsimökki veden ääreltä,metsää,luonnon rauhaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 07:04

Omakotitalossa 1,5 km päässä Turun torilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 08:58

Onnea kartanonrouvalle!
Joko palveluskunta on hankittu, vai tuliko kaupassa mukana?
Itse asun ok-talossa ja yritän selviytyä itse nurmikonleikkuusta ruoanlaittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 09:33

Onnea uudelle kartanon omistajalle! itse asustelen tylsästi kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 11:03

Kartanot on Lapissa ilmeisesti jotain muuta kuin täällä etelämpänä. Lappihan on kertaalleen poltettu, joten vanhoja rakennuksia ei siellä muutenkaan ole. Onnea vaan uuden asunnon johdosta jakatakapaukauksessa !
Minulla on 'ristinäni' kolme kotia : omakotitalo järven rannalla keskellä entistä kirkonkylää Pirkanmaalla, rivitatolonpätkä kaupunkiasunnossa keskellä kaupunkia Keski-Uudelllamaalla, ja kerrostaloasunto merinäköalalla Hurghadassa keskellä vanhaa kaupunkia. lähellä Suurta Moskeijaa. Ei huonommin hankittu tavalliselta naiselta (siis asunnot ovat minun omiani), mutta on siinä omat ristinsäkin. Juuri nyt olen siivoamassa yhtä huusholliani, jossa kerkiän käydä vain kääntymässä, mutta jotenkin kaikki paikat olisi taas kertaalleen käytävä läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 13:56

Onnea teille kun saatte muuttaa maalle kaupungin hälinäst, kuvailehan viel mimmonen tuo kartano on, jot voitais oikein eläytyä tuoho teitin miljöösee:) Oma asuntoin ei lähellekää kartanoo, tääl kakskerroksises (oisko ny sit rivari) asustellaan, pikkanen pihapläntti, jota yritän pitää ruodus ja kukkii kasvatella, omakotitalo tuol vierumäen vieres, jot mökkinä pidetään... siel vaan harvemmin tulee käytyy, jot ihan harmittaa.. mut nyt nuo rapukekkerit 'likoil' pidän siel parin viikon päästä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:55

Kerrostalossa, vuokra-asunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:54

Onnea vain uuden kodin ja tittelin johdosta. Onnellisia päiviä ja hetkiä sinne pihapiiriin.
Taitaa tämä kartanon alustaisen mökkiä vastata tämä minun paikkani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 11:39

Paljon onnea kartanonrouvalle! Tällä hetkellä asustelen rivitalossa, mutta omakotitaloa olemme harkitsemassa.